"מהיר ועצבני 7" חצה את רף מיליארד הדולרים בקופות, בזמן שיא

"מהיר ועצבני 7". וין דיזל.

"מהיר ועצבני 7". וין דיזל במרכז עם פול ווקר משמאל.

בתוך 17 יום בלבד, חצה "מהיר ועצבני 7" את רף מיליארד הדולרים (1,000.89 מיליון) והפך לסרט העשרים שחוצה את הרף הגבוה, והסרט ה-19 הכי רווחי בהיסטוריה עד כה (מעל "האביר האפל", 1,004.6 מ"ד).

הזמן המהיר לחצית רף מיליארד הדולרים של 17 ימים בלבד קובע שיא חדש, שעד כה החזיקו בו שלושה: "אווטאר", "הנוקמים" ו"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" – להם נדרשו 19 יום להגיע להישג.

"מהיר ועצבני 7" הוא הסרט השמיני בהיסטוריה שאינו תלת מימדי ומצליח לחצות את הרף הגבוה, וכרגע כ-273 מיליון דולרים (על פי הערכות) מתוך המיליארד נכנסו לקופתם של אולפני יוניברסל מתוך ארה"ב וצפון אמריקה, ושאר הכסף, מחוצה לה. זהו הסרט הראשון של אולפנים אלו שמגיע למיליארד דולרים.

בארה"ב, לסרט אין מתחרים בולטים בקופות עד ה-1 במאי, עת יעלה "הנוקמים 2" לאקרנים שם. מחוץ לארה"ב, הסרט כבר יצא בסוף השבוע הקרוב, וכמובן שהשניים יתחרו על פלחי גיל ומין דומים, על אף ש"מהיר ועצבני 7" נחשב גם סרט חוצה גזעים.

בישראל, פתח "מהיר ועצבני 7" בשיא של 150 אלף צופים.

שיוכים: שוברי קופות

[…] בצפון אמריקה ופתח עם 147.2 מיליון דולרים – ואז גם חצה את רף מיליארד הדולרים בהכנסות מסביב לעולם (בזמן שיא). "מהיר" כבר קידם את יוניברסל לשבור את […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?