קייט בלאנשט חוברת ל"רובין הוד"

השמועות היו נכונות: אומת כי קייט בלאנשט עומדת להצטרף לכוחות סרט הרובין הוד של רידלי סקוט, שעד לא מזמן קראנו לו "נוטינגהם". בלאנשט נמצאת בסגירת פינות אחרונות בהסכם שלה עם ההפקה, ומיועדת להיכנס לנעליים שנטשה השחקנית סיינה מילר, בתור העלמה מריאן (מריון).

במקור, אמור היה הסרט לנקוט עמדה חדשנית באשר לסיפור הותיק, אבל תהפוכות רבות עבר מאז וכעת מדובר באפוס היסטורי-הרפתקני שיבחן את מקורותיהם של הדמויות המרכזיות בסיפור. את רובין הוד עצמו, אגב, יגלם ראסל קרואו, שהוא אבן היסוד היחידה שנשארה בפרויקט לדעתי מלבד רידלי סקוט. תקציב הסרט עומד על 130 מיליון דולרים, והוא מיועד להתחיל להצטלם באפריל הקרוב באנגליה.

את בלאנשט אפשר למצוא כרגע על מסכינו עם הסרט "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן" שהיה מועמד ל-13 פרסי אוסקר וזכה בשלושה בלבד.

ובחדשות אחרות

מישל גונדרי נטל על עצמו את תפקיד הבימוי של סרט הפעולה ההרפתקני "הדבור הירוק" (ש.ל.ר, The Green Hornet), לפי התסריט שכתב סת' רוגן בו הוא גם מככב. עתידו של "הדבור" לא היה מזהיר בזמן האחרון. הבמאי סטפן צ'ו ("שיגעון הקונג פו") פרש מהתפקיד ונשאר עם גילום תפקיד המשנה (אותו עשה פעם ברוס לי), ומאז היו שמועות שהפרויקט הולך להתבטל. מסתבר שלא כך.

—–

נעמי ווטס תהיה נערת וודי אלן הבאה. ווטס הצטרפה לסרטו החדש של אלן (ללא שם), שם היא תככב לצידם של ג'וש ברולין ואנתוני הופקינס.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?