אווה גרין לדרמה העתידנית "וומב"

השחקנית אווה גרין ("קזינו רויאל") תככב בדרמה העתידנית "וומב" (ש.ל.ר, Womb) ולצידה יככב ה"דוקטור הו" החדש, מאט סמית'. על פי וראייטי, את הסרט יביים הבמאי ההונגרי בנדק פלייגוף, וזו תהיה הפעם הראשונה שיביים סרט באנגלית.

הסרט מספר על אלמנה עגומה (גרין) שגעגועיה העמוקים לבעלה המנוח מובילים אותה לשכפל אותו ליצור חי. יותר מדי טוב בטח לא יצא מזה, אם תשאלו אותי.

הסרט יכנס להפקה במארס הקרוב.

ובחדשות אחרות

השחקנית סיינה מילר עזבה את הפרויקט "נוטינגהם" של רידלי סקוט, והשחקן המוערך מארק סטרונג שמשתתף בו, אמר לטלגרף הבריטי, "אני חושב שקייט בלאנשט מיועדת לתפוס את התפקיד של העלמה מריאן. היא שחקנית נפלאה וזה יהפוך אותו לסרט בקלאסה רמה יותר אם היא תהיה בו." (הדגשות שלי, א.ש)

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

Womb זה רחם באנגלית…

אלי שגב

נכון מאד, אבל לקחתי בחשבון שהאפשרות שסרט שפוסע על המדע הבדיוני יקרא בעברית "רחם" יהיו קטנים, אז בינתים נשתמש בתרגום פונטי.
כמובן שיכול להיות ואני טועה והשם כן יתורגם מילולית, כמו שקרה עם "ווצ'מן" – "השומרים"…

[…] השמועות היו נכונות: אומת כי קייט בלאנשט עומדת להצטרף לכוחות סרט הרובין הוד של רידלי סקוט, שעד לא מזמן קראנו לו "נוטינגהם". בלאנשט נמצאת בסגירת פינות אחרונות בהסכם שלה עם ההפקה, ומיועדת להיכנס לנעליים שנטשה השחקנית סיינה מילר, בתור העלמה מריאן (מריון). […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?