שוברי קופות 09.03.09: "השומרים" משאיר אבק

שום סרט חדש בהפצה רחבה לא העז להתמודד מול "השומרים" בסוף שבוע הבכורה שלו בארה"ב, והסרט גרף כ-55.7 מיליון דולרים בהשאירו רק אבק למתחרים הותיקים על כספי הצופים. אך אל תתבלבלו, אמנם לא מדובר במספר סופי, אך מדובר בהערכה נמוכה יותר אפילו מזו שהיתה בשבת בבוקר. אפשר לומר סופית כי הסרט איכזב שם, וזאת על אף שזכה לביקורות אוהדות רבות.

אני מעריך שהסיבה לכל הענין עם "השומרים" היא שאנשים ציפו לסרט פעולה מותח ומהנה, בעיקר בעקבות הקדימונים לסרט. זה ניכר גם בתגובות לביקורת שלי, שעל אף שמאד נהנתי מהסרט והמלצתי ללכת, אנשים ראו לנגד עיניהם "מענין" ולא "אקשני" והתבלבלו. סביר שזה היה גם המקרה בחו"ל, ואנשים שהזמינו מקומות מראש לא קיבלו את מה שציפו ולא גרמו לנהירה של צופים נוספים אחריהם לבתי הקולנוע.

נמשיך לשוברי הקופות האחרים. הקומדיה "מדיאה הולכת לכלא" (ש.ל.ר, Madea Goes to Jail) עומדת איתנה במקום השני עם 8.8 מיליון דולרים על פי הערכות, תוספת נאה (אך ירידה של 45% מהשבוע שעבר) שמצטברת לכ-76 מיליון דולרים בכל שלושת שבועותיה באקרנים שם. "חטופה" ממשיך לגרוף סכומים יפים מאד, והוסיף לעצמו 7.5 מיליון דולרים למצבור של 118 מיליון דולרים בשבוע השישי שלו. ו"נער החידות ממומביי" יורד ב-42% כמה שנראה כי חלף לו שיגעון האוסקר וגורף עוד 6.9 מיליון דולרים בסוף השבוע ה-17 שלו שם.

שיוכים: חדשות סרטים
יאקוזה

היום אני אצפה בסרט (השומרים), אני חייב לומר שיש לי צפיות גדולות מהסרט.
אגב, הלוגו לפורים מדליק, תעשו כמו גוגל, תתאימו אותו לחגים וארועים מיוחדים.
חג שמח.

אלי שגב

בודאי בודאי 😉 תודה!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?