קצרים: דני דה'ויטו, חואן אנטוניו באיונה, שון פן, "שיטת השקשוקה 2"

דני דה'ויטו יביים סרט בשם "אדי המשוגע" (ש.ל.ר, Crazy Eddie) על חייו של סוחר אלקטרוניקה מפורסם בארה"ב הידוע בכינוי זה (שמו המקורי הוא אדי אנטאר). אדי המשוגע הקים את רשת החנויות שלו עוד ב-1971, אך הוכנס לכלא לשש שנים באשמת הונאה.

—–

במאי "בית היתומים", חואן אנטוניו באיונה – שסרטו הזה זכה לתשבוחות רבות ולביקורות מעולות בארה"ב (ובארץ הוקרן רק זמן קצר בסינמטק, במסגרת הפסטיבל הספרדי) – מסתמן כבמאי לפרק השלישי בסדרת "דמדומים" – "ליקוי חמה" (ש.ל.ר, Eclipse) – ולא דרו ברימור כפי שפורסם בעבר. עדין אין משהו רשמי, אך אם יבחר באמת באיונה, הדבר יסמן שינוי מגמה בהתיחסות לסדרת סרטי הערפדים הקלילה יחסית.

—–

שון פן מנהל מגעים לככב בדרמה "קרטל" (ש.ל.ר, Cartel) כגבר בעולם הקרטלים המקסיקנים שאשתו נרצחת באכזריות וחייו של בנו נמצאים גם הם בסכנה. את הסרט יביים אסגר לת' על פי תסריט של פיטר קרייג, שסרטיהם של השניים לא הופצו רשמית בארץ, למיטב ידיעתנו.

—–

פורטל וואלה הכריז על מכרז (הא הא) לפיתוח סדרות עלילתיות לאינטרנט שיוקרנו במסגרת האתר המשותף עם חברת הלוין יס. המכרז יצא לדרך בשבוע הבא, וניתן יהיה להגיש כל רעיון ו/או תסריט ליצירת סדרה אינטרנטית בכל נושא וסוגה. במהלך חודש מאי יערך שלב המיון הראשוני ואחריו שלב נוסף שבסופו יוצגו להחלטת הגולשים 5 הצעות שירצו לראות מופקות.

—–

שי נשר מכין עבור משפחת עופר סרט תגובה על "שיטת השקשוקה" של מיקי רוזנטל. אז רוזנטל החליט להכין את "שיטת השקשוקה 2".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?