נטפליקס רכשה לשידור את הסדרות הישראליות "בני ערובה", "פאודה" ו"המדרשה"

"בני ערובה". איילת זורר, יאיר לוטן.

"בני ערובה". איילת זורר, יאיר לוטן.

נטפליקס רכשה לשידור את הסדרות הישראליות "בני ערובה" של עמרי גבעון ורותם שמיר, "פאודה" של ליאור רז ואבי יששכרוף ו"המדרשה" של אורי לברון, יזהר הר לב ודני סירקין. הסדרות תעלנה לשידור במלואן בשירות ה-VOD האמריקאי בכ-130 המדינות שבהן הוא פועל (כולל ישראל וארה"ב). שלוש הסדרות תשודרנה במרבית המדינות בעברית עם כתוביות באנגלית, ובמקרים אחדים (כגון דרום אמריקה) תדובב לשפת המקור.

את מכירת "בני ערובה" ניהלה חברת ארמוזה של אבי ארמוזה; את מכירת "פאודה" ניהלה הדס מוזס-ליכטנשטיין מסוכנות התוכן ADD בשיתוף עם מנהלת רכש הערוצים דנה שטרן מ-yes; ואת מכירת "המדרשה" ניהלה חברת אנדמול-שיין אינטרנשיונל. "בני ערובה" תשודר בנטפליקס על שתי עונותיה; "פאודה" מיועדת להתחיל את צילומי העונה השניה בקרוב אחרי פתרון הסכסוך בין שתי המפיקות של הסדרה (וגם העונה השניה תשודר בנטפליקס אחרי yes); ואמנם גם "המדרשה" חודשה לעונה שניה, טרם החלו ההכנות לצילומים, ובנטפליקס היא תיקרא "המוסד 101".

[…] הסדרה השניה שכתב משה זונדר ונמכרת לשירות סטרימינג, אחרי ש"פאודה" נמכרה ומככבת בנטפליקס. הוא יצר אותה יחד עם דנה עדן ומאור כהן, וכתב את התסריט […]

[…] היא הסדרה הראשונה שנטפליקס רוכשת לשידור מידי 'קשת', אחרי שרכשה את "פאודה" ו"החממה" (yes), "בני ערובה" (ערוץ […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?