"בייבי בוס" הפתיע והתעלה על "היפה והחיה" בקופות; "הרוח במעטפת" איכזב

"בייבי בוס".

"בייבי בוס".

סרט הילדים המצויר "בייבי בוס" פתח בצפון אמריקה בסוף השבוע האחרון עם 49 מיליון דולרים בקרב 3,773 בתי קולנוע, על פי הערכות. הסכום הזה הפתיע בגובהו (ונותן משב רוח נעים לאולפני דרים-וורקס שחיפשו קשות אחר מנועי צמיחה חדשים), וגם גבוה יותר (בקושי) מ-47.5 מיליון הדולרים שסרט המשפחה החי "היפה והחיה" הוסיף לעצמו בסוף השבוע מ-4,210 בתי קולנוע. "היפה והחיה" הגיע כבר ל-395.5 מיליון דולרים בצפון אמריקה שהצטברו לסך של 875 מיליון דולרים בכל העולם. אין ספק שקו המיליארד קרוב מאד, ביחוד לאור אחוזי הירידה בין שבוע לשבוע שנשארים נמוכים מאד: 47.5 אחוזים בצפון אמריקה ו-45 אחוזים בשאר העולם.

מנגד ל"בייבי בוס", סרט המד"ב "הרוח במעטפת" איכזב ופתח עם 19 מיליון דולרים בלבד על פי הערכות, בקרב 3,440 בתי קולנוע. לשם השוואה, סרט המד"ב "לוסי", גם כן בכיכובה של סקרלט ג'והנסון, פתח עם למעלה מכפול ההכנסות: 44 מיליון דולרים בקרב 3,173 בתי קולנוע. קשה לדעת מה גרם ל"רוח במעטפת" לאכזב כך: גם "לוסי" זכה לביקורות מעורבות כמוהו, ול"לוסי" יש מגבלת צפיה בארה"ב של בני 17 ומעלה בעוד "הרוח" נהנה מקהל רחב יותר של גילאי 13 ומעלה. מנגד, "לוסי" יצא בשיא הקיץ (25 ביולי בארה"ב). לסיפור של "הרוח במעטפת" יש השלכות שיווקיות על סרט נוסף מהז'אנר, "בלונדינית אטומית" (ש.ל.ר, Atomic Blonde), שיצא בסוף יולי הקרוב לאקרנים בארה"ב ומענין לראות כיצד יצליח בקופות.

"בלונדינית אטומית". שרליז ת'רון.

"בלונדינית אטומית".

סרט הפעולה לילדים "פאואר ריינג'רס" ירד ב-64.0 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר, שהורידו אותו מהמקום השני בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע אל המקום הרביעי. הוא גרף 14.5 מיליון דולרים בקרב 3,693 בתי קולנוע, ובסך הכל בשבועיים גרף 65.1 מיליון דולרים. חותם את החמישיה העליונה "קונג: אי הגולגולת" עם ירידה בת 40 אחוזים בהכנסות אל 8.8 מיליון דולרים בקרב 3,141 בתי קולנוע. בסך הכל ב-4 שבועות גרף הסרט 147.8 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?