מסתמן: "מהיר ועצבני 8" שבר שיא הכנסות בבכורה מחוץ לארה"ב

"מהיר ועצבני 8".

"מהיר ועצבני 8".

הציפיה היתה שסרט הפעולה "מהיר ועצבני 8" ימשיך את הקו של קודמיו, ויהיה הצלחה, אבל מסתמן שההצלחה אפילו גדולה מהצפוי. בצפון אמריקה הסרט גרף כ-100 מיליון דולרים על פי הערכות, שזה בהחלט מרשים, אבל בשאר העולם, הוא שבר את שיא הבכורה על פי הערכות והכניס 532.5 מיליון דולרים, קצת יותר ממחזיק השיא עד כה: "מלחמת הכוכבים 7: הכוח מתעורר" (529 מיליון דולרים). בין השווקים מחוץ לצפון אמריקה, אמנם נמנית גם ישראל, אבל את עיקר כספו עשה "מהיר ועצבני 8" מסין (190 מיליון דולרים, כמעט כפול מצפון אמריקה), שזהו שבירת שיא גם למדינה הזו לבדה.

סרטי המשפחה "בייבי בוס", "היפה והחיה" ו"הדרדסים: הכפר האבוד" המשיכו באחיזתם בצמרת טבלת שוברי הקופות השבועית, מיד אחרי הפותח החזק "מהיר ועצבני 8". הם הכניסו עוד 16 מיליון דולרים, 13.7 מיליון ו-6.7 מיליון דולרים בהתאמה. את החמישיה העליונה בטבלה חותם סרט קומדית הזקנים "פורשים בסטייל" עם תוספת של 6.3 מיליון דולרים להכנסותיו, על פי הערכות.

שיוכים: שוברי קופות

[…] המרה ומסתכלים על הסכום המקורי במטבע הסיני יואן, זוהי הבכורה השניה בגובהה בהיסטוריה של סין, אחרי "מהיר ועצבני 8" מאשתקד (1.352 מיליארד יואן מול […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?