"גנוב על העולם" פתח בצמרת הקופות; "בייבי דרייבר" עלה על הציפיות; ו"הבית תמיד זוכה" התרסק

"גנוב על העולם".

"גנוב על העולם".

אמנם הוא פתח נמוך משני קודמיו, וגם קצת פחות ממה שציפו באולפנים שלו, עדין בכורת "גנוב על העולם" ("גנוב על הירח 3") עם כ-75.4 מיליון דולרים על פי הערכות, מיקמה אותו בקלות בצמרת טבלת שוברי הקופות בצפון אמריקה לסוף השבוע האחרון. הסרט הוקרן במספר שיא של 4,529 בתי קולנוע. באולפנים ציפו שהוא יגרוף בקלילות מעל 80 מיליון דולרים, והם התבססו על הפתיחה בת 84 מיליון הדולרים של קודמו, "גנוב על המיניונים" (2013), ו-116 מיליון הדולרים של הספין-אוף "המיניונים" (2015). מחר בלילה יתקיים יום העצמאות האמריקאי, וסוף השבוע הארוך בן חמשת הימים יעביר את "גנוב על העולם" בקלות אל מעבר ל-100 מיליון הדולרים.

סרט הפשע העצמאי "בייבי דרייבר" פתח עם 21 מיליון דולרים בקרב 3,226 בתי קולנוע. עבור סרט עצמאי זהו הישג (עלות הסרט נאמדת ב-34 מיליון דולרים), ועבור הבמאי-תסריטאי אדגר רייט מדובר ב(כמעט)הכפלת השיא שלו עד כה, אותו החזיק "האקסים של החברה שלי – סקוט פילגרים נגד העולם" (2010) עם 10.6 מיליון דולרים בלבד. הצפי הוא שיום העצמאות האמריקאי ימשוך את "בייבי דרייבר" אל מעבר ל-30 מיליון דולרים, וידגדג את כיסוי עלותו.

"הבית תמיד זוכה". ג'ייסון מנטזוקס, איימי פוהלר, וויל פרל.

"הבית תמיד זוכה". ג'ייסון מנטזוקס, איימי פוהלר, וויל פרל.

מנגד להצלחה של סרטו של אדגר רייט, הקומדיה "הבית תמיד זוכה" עם הקומיקאים וויל פרל ואיימי פוהלר (ושעלותה כ-40 מיליון דולרים) התרסקה בקופות, ופתחה שישית בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה, עם 9 מיליון דולרים בלבד, על פי הערכות. פרל אמנם הופיע בסרטים רבים שפתחו עם פחות, אבל עבור סרט בכיכובו זו תהיה הפתיחה הרחבה הגרועה ביותר. לשם השוואה, "הקמפיין" בכיכובו שדילג אצלנו על בתי הקולנוע, פתח בצפון אמריקה עם 27 מיליון דולרים.

בין "הבית תמיד זוכה" במקום השישי ל"בייבי דרייבר" במקום השני, התמקמו "רובוטריקים 5: האביר האחרון" עם תוספת של 17 מיליון דולרים וצבירה של 102.1 מיליון בשבועיים. "וונדר וומן" עם תוספת של 16.1 מיליון דולרים לצבירה של 346.6 מיליון דולרים בחמישה שבועות. ו"מכוניות 3" עם תוספת של 9.5 מיליון דולרים לצבירה של 120.7 מיליון דולרים בשלושה שבועות.

 

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?