אהרון קשלס ונבות פפושדו יחפשו מימון לסרטם "היו זמנים בפלשתינה" בפסטיבל קאן

צמד הקולנוענים הישראלים אהרון קשלס ונבות פפושדו ("מי מפחד מהזאב הרע") יציגו בפסטיבל קאן 2017 את הפרויקט "היו זמנים בפלשתינה" (ש.ל.ר, Once Upon a Time in Palestine) שלהם, במטרה לזכות במימון ליצירת הסרט, כך על פי דיווח מ'וראייטי'. הצמד מתכנן לביים את הסרט על פי תסריט שכתבו יחד עם אהוד לבסקי (סרט ביכורים).

עלילת המותחן הקומי וגם אפי (כראוי ליוצרים חובבי כיפוף הז'אנרים), מתרחשת בפלשתינה של 1946 הנמצאת בשלטון בריטי, אז מחליטים שם להוציא להורג חמישה חברי ארגון האצ"ל. שלושה צעירים מצליחים לחטוף זוג חיילים בריטים ומנסים להשתמש בהם בתור קלף מיקוח נגד ההוצאה להורג.

את ההפקה מלווים אברהם פרחי, חיליק מיכאלי ולילך סונין מ-UCM, שגם הפיקו את "מי מפחד מהזאב הרע" (2014). קשלס ופפושדו עוד נחשבים בהוליווד חומר חם בעקבות הצלחת הסרט ההוא, שגם זכה לאהדתו הפומבית של קווינטין טרנטינו. הם היו מיועדים לביים את העיבוד החדש של "משאלת מוות" עם ברוס וויליס בנעליו של צ'ארלס ברונסון, אך לבסוף ויתרו בשל חילוקי דעות אמנותיים והבימוי עבר לאלי רות'.

"היו זמנים בפלשתינה". פוסטר קידום המימון.

"היו זמנים בפלשתינה". פוסטר קידום המימון.

[…] תאריכי יציאה לדרך, ולכן ככל הנראה הוא בשלב המימון, כמו פרויקט אחר אליו התחייב הצמד הישראלי "היו זמנים בפלשת…. את "אמבולנס" ההוליוודי יפיקו החברות Good Universe/Mythology […]

[…] ונבות פפושדו, אחרי שלושה פרויקטים שלא הצליחו להתרומם ("היו זמנים בפלשתינה" המסקרן, עיבוד ל"אמבולנס", וסרט הערפדים "כולנו מפלצות […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?