אוונג'לין לילי וג'ייסון סודייקיס יככבו בסרטו של הישראלי אהרון קשלס מ"כלבת"

"אנטמן והצרעה". אוונג'לין לילי.

"אנטמן והצרעה". אוונג'לין לילי.

השחקנים ההוליוודים אוונג'לין לילי ("אנטמן והצרעה") וג'ייסון סודייקיס ("קולוסאל") יככבו בסרט "עד המוות" (ש.ל.ר, Till Death) של אהרון קשלס הישראלי ("כלבת", "מי מפחד מהזאב הרע"). את הטיוטה לתסריט כתב קשלס עם קאי מארק ועם שותפו ליצירה עד לא מזמן, נבות פפושדו, על פי רעיון שהגה קשלס בירח הדבש שלו. "הדראפט הראשון נכתב כבר לפני שלוש שנים", כתב קשלס בפייסבוק. "ללמדכם, שלעשות סרטים זה חת'כת תחביב מכלה זמן."

"עד המוות" קיבל מימון מלא מהחברה הבריטית 'מדיה פייננס קפיטל' (Media Finance Capital) למפיקים האמריקאים מהחברה 'סינסטייט' (Cinestate), ואת זכויות ההפצה העולמיות רכשה קבוצת UPHE. העלילה מספרת על אסיר שמקבל שחרור מוקדם אחרי 12 שנים בכלא בגין שוד מזוין. כשהוא משתחרר הוא מבטיח לאהובת הילדות שלו הגוססת מסרטן את השנה היפה בחייה, אבל זה לא כל כך פשוט.

זהו הפרויקט השני שיוצא לדרך מבית היוצר של אהרון קשלס ונבות פפושדו, אחרי שלושה פרויקטים שלא הצליחו להתרומם ("היו זמנים בפלשתינה" המסקרן, עיבוד ל"אמבולנס", וסרט הערפדים "כולנו מפלצות פה"). הפרויקט הקודם שלהם שיצא לדרך גם סימן את התפצלותם המקצועית זה מזה, והוא "מילקשייק אבק שריפה" (ש.ל.ר, Gunpowder Milkshake) שפפושדו ביים לבד, נמצא בשלבי פוסט פרודקשן, ומככבות בו קארן גילןלנה הידיקרלה גוגינומישל יו ואנג'לה באסט.

הפקת "עד המוות" צפויה לצאת לדרך בינואר 2020.

[…] "מילקשייק אבק שריפה" בעוד שותפו לשעבר אהרון קשלס פנה לביים את "עד המוות" (ש.ל.ר, Till […]

[…] "מילקשייק אבק שריפה" בעוד שותפו לשעבר אהרון קשלס פנה לביים את "עד המוות" (ש.ל.ר, Till […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?