מפיק "זה" ינסה לגאול את DC מהכישלונות הקופתיים והביקורתיים

"זה". ביל סקרסגרד.

"זה". ביל סקרסגרד.

הכשלונות ביקום הקולנועי של DC, שהגיעו לשיא דווקא ב"ליגת הצדק" (הן בקופות והן בביקורות), שאמור היה להיות פסגת הסרטים ביקום, הובילו לשינוי: המפיק וולטר חמאדה יעמוד בראש החטיבה לכל הסרטים העתידיים של DC, במקומם של ג'ף ג'ונס וג'ון ברג. חמאדה שימש עד כה מפיק בכיר באולפני 'ניו ליין', חטיבה אחרת של אולפני האחים וורנר כמו DC, ותחת ידיו יצאו להיטי האימה "זה" ו"לזמן את הרוע" על כל פרקיו. הבמאי של פרקי "לזמן את הרוע" הוא ג'יימס וואן, שמביים בימים אלו את הפרק הבא ביקום הקולנועי של DC: "אקווה-מן".

"אקווה-מן". ג'ייסון מומואה.

"אקווה-מן". ג'ייסון מומואה.

לא רק "אקווה-מן" נמצא בתור להפוך מקומיקס של DC לסרט קולנוע: "שאזאם" (Shazam) גם הוא עתיד להיכנס להפקה, ועשוי להיות הסרט הראשון שחמאדה יוציא לפועל בעצמו. בניגוד לו, "אקווה-מן" הוא סרט שנשען רבות על זאק סניידר, האדריכל של היקום הקולנועי של DC עד כה, ומי שליהק רבים מן השחקנים בו והגה את הרעיונות בו.

"אקווה-מן" הוא הסרט האחרון לצאת מהיקום הקולנועי של DC שבו היה מעורב עמוקות הבמאי זאק סניידר, שהיה לאדריכל של הפרויקט, הגה את הרעיונות לסרטים של הפרויקט וליהק את כל השחקנים. הסרטים הבאים שעתידים לצאת מחטיבת DC, ועשוים לא להיקשר עוד תחת יקום קולנועי עם הפניות בין הסרטים, הם "שאזאם" (Shazam) ו"וונדר וומן 2". חמאדה יכול לבנות אותם כרצונו, היות וכבר במהלך העבודה על "ליגת הצדק" פרש סניידר כדי לטפל במשפחתו, וככל הנראה אין תכניות להחזירו לתלם הרע שבו צעדו DC והאחים וורנר עד כה.

"ליגת הצדק". זאק סניידר.

"ליגת הצדק". זאק סניידר.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] ה-1980. הסרט לא יתקיים במסגרת היקום הקולנועי של די-סי, שעתידו עשוי ללבוש צורה אחרת ממה שהיה עד כה, ובמסגרתו השחקן ג'רד לטו גילם את הדמות בגוון משלו […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?