"הפנתר השחור" בצמרת בחמישית; "טומב ריידר" מצליח לנצחו רק בחו"ל

"טומב ריידר". אליסיה ויקנדר.

"טומב ריידר". אליסיה ויקנדר.

סוף השבוע החמישי של "הפנתר השחור" בקופות ברחבי העולם המשיך להיות מרתק: בצפון אמריקה, הסרט החזיק חזק בצמרת והוסיף 27 מיליון דולרים בקרב 3,834 בתי קולנוע. זהו הסרט הראשון מאז "אווטאר" (2009) שמצליח להישאר במקום הראשון כל כך הרבה שבועות ברצף (ולפניו היה "החוש השישי" מ-1999). בסך הכל בחמשת שבועותיו בקופות גרף הסרט 605.4 מיליון דולרים, ודרושים לו רק עוד כ-18 מיליון דולרים (אותם הוא כנראה ירוויח עד יום שישי או שבת הקרובים) כדי להדיח את "הנוקמים" בתור סרט גיבורי העל המכניס ביותר בצפון אמריקה.

ההצלחה המסחררת של הסרט ממשיכה לפגוע בבכורות החדשות, והפעם הנפגע הראשי הוא סרט הפעולה "טומב ריידר", שהכניס בבכורה 23.5 מיליון דולרים בקרב 3,854 בתי קולנוע ונאלץ להסתפק במקום השני בטבלה של צפון אמריקה. אבל בשאר העולם, שם האוכלוסיה השחורה אינה דומיננטית כמו בארה"ב, התהפכו היוצרות ו"הפנתר השחור" הובס בידי "טומב ריידר". הסרט בכיכובה של אליסיה ויקינדר הכניס כ-84.5 מיליון דולרים בבכורה שלו ב-56 ארצות/שווקים (שהתווספו ל-9 ארצות מהשבוע שעבר), בעוד "הפנתר" הכניס כ-30 מיליון דולרים, וסך כל הכנסותיו מחוץ לצפון אמריקה מסתכמות ב-577 מיליון דולרים. מסביב לכל העולם, הכנסות "הפנתר" הגיעו ל-1.183 מיליארד דולרים.

"באהבה, סיימון".

"באהבה, סיימון".

סרט הדת הנוצרי "אני יכול רק לדמיין" (ש.ל.ר, I Can Only Imagine) הפתיע משהכניס בבכורה שלו 17.1 מיליון דולרים בקרב 1,629 בתי קולנוע, סכום די מדהים. אחריו סרט הפנטסיה למשפחה "קמט בזמן" שירד ב-50 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר והוסיף 16.6 מיליון דולרים בקרב 3,980 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 61.1 מיליון דולרים. סרט האינדי ההומוסקסואלי לנוער "באהבה, סיימון" חותם את החמישיה העליונה עם בכורה בגובה 11.5 מיליון דולרים בקרב 2,402 בתי קולנוע.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?