שוברי קופות: "מקום שקט" עושה הרבה רעש, "מאבדים את זה" נאה

"מקום שקט".

"מקום שקט".

עם באזז פסטיבלים חיובי, בכורת סרט האימה "מקום שקט" בבתי הקולנוע בצפון אמריקה הכניסה על פי הערכות 50 מיליון דולרים בקרב 3,508 בתי קולנוע. זו כבר הבכורה השניה בגובהה לשנה זו (ברם הקיץ עוד לפנינו), והבכורה השלישית בגובהה לסרט אימה בכל הזמנים, אחרי "זה" (123.4 מיליון דולרים) ו"פעילות על טבעית 3" (52.6 מ"ד).

כניסתו של "מקום שקט" לצמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע דחקה את סרט המד"ב "שחקן מספר אחת" שלב אחד מטה על אף קיטון זעיר בהכנסות של 40 אחוזים בלבד, שהתבטאו בתוספת יפה של 25.1 מיליון דולרים בקרב 4,234 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 96.9 מיליון דולרים. מחוץ לצפון אמריקה, המצב דווקא הפוך: "שחקן מספר אחת" נשאר בצמרת טבלאות ההכנסות, בעוד "מקום שקט" אחריו (כשהארץ העיקרית בה הצליח היה בריטניה עם 3.6 מיליון דולרים). עם זאת "מקום שקט" נחשב למצליח מחוץ לצפון אמריקה לא פחות מהלהיט "ספליט".

"מאבדים את זה".

"מאבדים את זה".

הקומדיה למבוגרים (דירוג R) "מאבדים את זה" הכניסה בבכורה שלה בצפון אמריקה סכום נאה של 21.4 מיליון דולרים בקרב 3,379 בתי קולנוע. אחריה סרט הקומיקס "הפנתר השחור" עם ירידה בת 26.6 אחוזים בהכנסות אל 8.4 מיליון דולרים בקרב 2,747 בתי קולנוע. בסך הכל ב-8 שבועות גרף הסרט 665.4 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה הסרט הנוצרי "אני יכול רק לדמיין" (ש.ל.ר, I Can Only Imagine) שירד ב-20.2 אחוזים בהכנסות אל 8.4 מיליון דולרים בקרב 2,894 בתי קולנוע. בסך הכל ב-4 שבועות גרף הסרט 69.1 מיליון דולרים.

"פרשת צ'פקווידיק (ש.ל.ר)". ג'ייסון קלארק.

"פרשת צ'פקווידיק". ג'ייסון קלארק.

הסרט מבוסס האירועים האמיתיים סביב טד ממשפחת קנדי האהובה בארה"ב, "פרשת צ'פקווידיק" (ש.ל.ר, Chappaquiddick), הפתיע קמעה והכניס בבכורה שלו 6.2 מיליון דולרים בקרב 1,560 בתי קולנוע.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?