צילומי הסרט הישראלי "ז'טאם איי לאב יו טרמינל" יחלו היום

מוקי (דני ניב) ונרונה קפלן. מתוך ז'טאם איי לאב יו טרמינל

מוקי (דני ניב) ונרונה קפלן. מתוך ז'טאם איי לאב יו טרמינל

צילומי הסרט הישראלי "ז'טאם איי לאב יו טרמינל" של הבמאי דני מנקין יחלו היום בצ'כיה. הפקת הסרט הינה עצמאית, ואת התסריט שלו כתב מנקין ("18 קילו של אהבה") יחד עם חגי לפיד (עורך תוכניות מציאות, בינהן "אורי גלר מחפש את היורש") ואלון בנארי ("מתי נתנשק"). בסרט יככבו הזמר "מוקי" (דני ניב) והשחקנית נרונה קפלן (סרט ביכורים).

הסרט מלווה את מסעו של בן (מוקי), שנוסע להתחתן עם חברתו בניו יורק.  בשדה התעופה בפראג הוא פוגש את אמה (נרונה קפלן), צעירה בריטית יפהפייה.  השניים מפספסים יחדיו את טיסת הקונקשיין לניו יורק ומבלים יחדיו בעיר הצ'כית בהמתנה לטיסה הבאה.  בתום 24 השעות המשותפות, בהן עוברים השניים תהפוכות ומגלים צדדים חדשים וישנים בעצמם, ניצב בן בפני הבחירה הקשה בחייו: ארוסתו האמריקאית שממתינה מעבר לים או הצעירה הבריטית שהספיק להכיר לרגע קצר בלבד?

זהו התפקיד הראשי הראשון של מוקי בקולנוע. בעבר השתתף בתפקידי משנה בסרט הקולנוע "כנפיים שבורות" ובסדרת הטלויזיה "שבתות וחגים". מנקין, בדרך כלל במאי סרטים תעודיים, זכה לפרסום הגדול שלו בארץ כאשר סרטו האחרון, "18 קילו של אהבה", זכה בפרס אופיר לסרט התיעודי הטוב ביותר לשנת 2005 ואז גם נמכר להקרנה בערוץ HBO האמריקאי היוקרתי.

צילומי הסרט צפוים לארוך כשבועיים, והסרט יצולם בשפה האנגלית כמו גם יופץ ראשית בארה"ב ובאירופה, ורק לאחר מכן יגיע לארץ הקודש. אם תהיתם כמוני על הקשר בין שם הסרט לבין שירו המפורסם של מאיר אריאל, מסתבר שאין כזה מלבד שלשניהם תפאורת שדה תעופה.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?