קצרים: "עיר החטאים 2" למכירה; ג'יימס מרסדן; קמרון דיאז; ועוד

סרט ההמשך ל"עיר החטאים" של פרנק מילר ורוברט רודריגז עומד למכירה בהוליווד, מה שככל הנראה מצביע כי The Weinstein Company איבדו את הזכויות שהחזיקו על יצירתו. התחייבות מצד האולפנים להפקת סרט בחלון זמן מסוים הוא דבר נפוץ בחוזי הפקות סרטים הוליוודים, ועל כן בהחלט מדובר באפשרות סבירה, על אף שבווינשטין דוחים את הדיווח של ההוליווד-ריפורטר.

—–

האב שכביכול הציע את בתו למכירה, השחקנית הצעירה ב"נער החידות ממומביי", זוכה מכל אשמה בזכות חוסר בראיות מספיקות בהודו.

—–

אנג'לינה ג'ולי תככב ככל הנראה בסדרת סרטים על פי ספריה של פטרישיה קורנוול. ג'ולי תכנס לדמות המרכזית ד"ר קיי סקרפטה, שכיכבה ב-16 ספרי מתח עד כה (כמעט כולם תורגמו לעברית). הדוקטור מנהלת מחקר על הפעילות המוחית של רוצחים סדרתיים דרך זירות פשע זוועתיות. על מתן הזכויות לעיבוד הספרים עדין מנוהל משא ומתן.

—–

ג'יימס מרסדן יככב בעיבוד מחדש (ולא נאמן מדי למקור) לסרט "כלבי הקש" (1971). המותחן המחודש יתמקד בתסריטאי דיויד סאמר (מרסדן שנכנס לנעליו של דסטין הופמן), שעוקר לדרום הרחוק בארה"ב עם אישתו, לעיר הולדתה. המעבר לעיר הנידחת מציף על פני השטח את כל הבעיות שיש לזוג, עד שהמצב מדרדר לאלימות.

—–

קמרון דיאז נמצאת בשלבי סיכום אחרונים לפני שתככב בקומדיה המשפטית "בובי סו" (ש.ל.ר, Bobby Sue) עבור האחים וורנר. דיאז תגלם עורכת דין 'רודפת אמבולנסים' שמצטרפת לחברת עורכי דין המייצגת לקוח המואשם באפליה מינית, בכדי להיות הפנים הנשיים שיצגו אותו.

—–

אליזבת' בנקס היפיפיה מ"זאק ומירי עושים פורנו" תככב בקומדיה "לעולם בת 21" (ש.ל.ר, Forever 21) נטולת הבמאי. אין ממש פרטים על הסרט, אבל לא קשה להבין במה מדובר.

—–

אחד מתסריטאי הסדרה "המפץ הגדול", רוברט כהן, יביים קומדיה בשם "שוטרי סמים בפארק" (ש.ל.ר, Park Narcs). סרט הביכורים של התסריטאי זוכה האמי ל"מופע של בן סטילר" יעסוק בבחור צעיר שנזרק בידי החברה שלו ומחליט להפוך לריינג'ר פארקים.

—–

yes השיקה אתמול ממיר yesMax שמסוגל להקליט גם באיכות HD, בהשקעה של 40 מיליון דולר. yesMax היה מוצר הכרחי בעיני, עד שגיליתי כי ההתחייבות היא ל-36 חודשים מראש, וויתרתי על התענוג. גם הממיר החדש יעמוד בהתחייבות ל-36 חודשים בעלות של 60 ש"ח בחודש + דמי התקנה חד פעמיים של 159 ש"ח.

—–

גילה אלמגור תזכה לתואר דוקטור של כבוד מאוניברסיטת תל אביב, "על תרומה שאין שנייה לה לתרבות בישראל כגברת הראשונה של הבמה והמסך, על דרכה המקצועית המזהירה כשחקנית, סופרת, תסריטאית ואישיות תקשורתית המשתרעת על פני יותר מ-50 שנה. על הווירטואוזיות הדרמטית שלה בגילום מגוון רחב של דמויות בהפקות המתפרשות על פני קשת אמנותית רחבה ועל מחויבותה למצוינות בביצוע ובפרשנות אמנותיים", כך נכתב בנימוק חברי הסנאט של האוניברסיטה.

אלון

הגיע הזמן שנראה את אנג'לינה ג'ולי בסדרת סרטים שוב, הפעם (כנראה) עם קצת שכל, להבדיל מטומב ריידר.

יאקוזה

כדאי ליס להתחיל להשקיע בדברים אחרים, בשידור סדרות בימים זהים לשידורים שבחו"ל. עשו את זה לאחרונה עם נמלטים ואני חייב להודות שאני ואף אחד מחברי לא מצאנו סיבה להוריד ברשת, מומלץ לעשות את זה עם כל סדרה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?