קופות: "המרגל שזרק", "מוחות אפלים" ו"כריסטופר רובין" לא בולמים את "משימה 6: התרסקות"; "הפנתר השחור" מעל 700 מ"ד

"המרגל שזרק אותי". קייט מקינון, מילה קוניס.

"המרגל שזרק אותי". קייט מקינון, מילה קוניס.

שלוש הבכורות השבוע בצפון אמריקה לא היוו מכשול לסרט הפעולה "משימה בלתי אפשרית 6: התרסקות", שירד ב-42.8 אחוזים בלבד בהכנסותיו מהשבוע שעבר, ונשאר בצמרת טבלת שוברי הקופות. שלוש הבכורות איכזבו אפילו את הציפיות של האולפנים שלהן.

נפתח בצמרת הטבלה כמובן, שם "משימה בלתי אפשרית 6: התרסקות" הוסיף 35 מיליון דולרים בקרב 4,395 בתי קולנוע, על פי ההערכות. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 124.5 מיליון דולרים. מחוץ לצפון אמריקה, הכניס הסרט תוספת של 76 מיליון דולרים (עדין בלי סין), וסך כל הכנסותיו עד כה מחוץ לצפון אמריקה עומדות על כ-205 מיליון דולרים, ובאופן כללי מסביב לעולם על 329.5 מ"ד.

אחריו הדרמה המשפחתית לבית דיסני "כריסטופר רובין" הכניסה בבכורה 25 מיליון דולרים בקרב 3,602 בתי קולנוע, כאמור מתחת לציפיות של דיסני אפילו. זה לא שציפו שהסרט המשלב אנימציה ושחקנים מבוגרים יהיה "היפה והחיה" הבא, אבל דיסני דחפו את הסרט הזה מספיק בקמפיין שיווק מכובד מאד, שציפו עבורו להכנסות הסובבות סביב 30 מיליון דולרים.

"כריסטופר רובין". יואן מק'גרגור.

"כריסטופר רובין". יואן מק'גרגור.

קומדית הפעולה הנשית-כולה "המרגל שזרק אותי" הכניסה בבכורה 12.4 מיליון דולרים בקרב 3,111 בתי קולנוע. זוהי הבכורה הנמוכה ביותר לסרט עם מילה קוניס מזה שנים ("אמהות רעות" עלה עם 23.8 מ"ד וההמשך עלה עם 16.8 מ"ד), וגם יחסית נמוכה לקומדיות-פעולה-בהובלה-נשית כגון "מרגלת" (29 מ"ד). מצד שני, התקציב של הסרט (40 מ"ד) די רחוק משל "מרגלת" (65 מ"ד), ולכן סביר יותר להשוות אותו למשל ל"מרדף לוהט" עם ריס ווית'רספון, שהתקציב שלו היה 40 מיליון דולרים, אבל הבכורה שלו הכניסה 13.9 מ"ד. כאמור, "המרגל שזרק" איכזב.

הבכורה בהפצה הרחבה האחרונה לסוף השבוע היא של מותחן המד"ב לנוער "מוחות אפלים" שהכניס בבכורה 5.8 מיליון דולרים בקרב 3,127 בתי קולנוע, על פי הערכות, ונזרק למקום השמיני (!) בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע. זו אחת הבכורות הגרועות ביותר לסרט בהפצה רחבה.

"מוחות אפלים".

"מוחות אפלים".

בין המקום השמיני של "מוחות" למקום השלישי" של "המרגל שזרק", אפשר למצוא את "מאמה מיה 2! היר ווי גו אגיין" עם תוספת של 9.1 מיליון דולרים לכדי 91.3 מיליון דולרים בשלושה שבועות; "נקודת שוויון 2" עם תוספת של 8.8 מיליון דולרים לכדי 79.9 מיליון דולרים בשלושה שבועות (וחותם את החמישיה העליונה בטבלה); "מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה" עם תוספת של 8.2 מיליון דולרים לכדי 136.5 מיליון דולרים בארבעה שבועות; ו"אנטמן והצרעה" עם תוספת של 6.2 מיליון דולרים לכדי 195.5 מיליון דולרים בחמישה שבועות.

"הפנתר השחור". צ'דוויק בוסמן.

"הפנתר השחור". צ'דוויק בוסמן.

לפני סיום חייבים לשים לב ל"הפנתר השחור" שחצה את רף 700 מיליון הדולרים בהכנסות מצפון אמריקה לבדה (הוא כבר הפך מזמן לסרט השלישי הכי מכניס בהיסטוריה בצפון אמריקה, אבל מספרים עגולים זה כל כך יפה). רק שני סרטים עשו זאת לפניו: "מלחמת הכוכבים 7: הכוח מתעורר" (936.6 מ"ד) ו"אווטאר" (760 מ"ד).

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?