סודרברג מפרגן לקמרון; מק-ג'י רב עם ביי

הבמאי סטיבן סודרברג התראין לכבוד סרט חדש שלו (The Girlfriend Experience), וכששאלו אותו מדוע אין לסרטים בימינו את ההשפעה או אריכות החיים של כמה קלאסיקות קולנעיות הוא דיבר על "אווטאר" של ג'יימס קמרון. "ראיתי קצת דברים ו'הולי-שיט'*, זה החרא המטורף ביותר אי פעם."

קמרון קיבל לידיו 200 מיליון דולרים, ויצר סרט שבחלקו הוא סרט פעולה-חי (עם שחקנים נושמים) ובחלקו הוא סרט אנימציה בתלת מימד.

* אם יש לכם רעיון כיצד לתרגם את זה מלבד "אלוהים אדירים", אשמח לשמוע.

—–

וצמד במאים אחר מתקשה לפרגן זה לזה. עוד בינואר, אמר מייקל ביי (במאי "רובוטריקים 2") על "שליחות קטלנית 4 – ההתעוררות" (של הבמאי מק-ג'י), שרובוטי הענק על הפוסטרים של "שליחות" נראים לו כמו שעתוק של הרובוטים מ"רובוטריקים". מק-ג'י עדין לא נגרר לשום התלהמות, ורק ענה בזריזות שרובוטים ענקיים היו בקולנוע כבר הרבה שנים, ואין שום קשר לרובוטריקים.

אז, שודרה פרסומת במהלך הסופר-בול האמריקאי ל"רובוטריקים 2", וביי אמר שהיה שמח לראות את הרובוטים שלו (קרי, הרובוטריקים) נלחמים ברובוטים של "שליחות". מק-ג'י הגיב בלעג וקרא לרובוטריקים צעצועים מרקדים.

ועכשיו, הגיע שיא הצחוק. מק-ג'י התראין לדיטיילז-מגזין ואמר, "למייקל ביי יש ז*ן גדול, אבל אני רוצה להאמין ששלי גדול יותר. אם הוא מוכן, שנינו יכולים לחשוף את שלנו על מדרגות הספרטקוס ב[אולפני] יוניברסל ונענה על השאלה."

אלי שגב

🙂 אני צריך מקבילה עברית, לא תרגום מילולי… 🙂

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?