אסי דיין שוחרר למעצר בית – ונעצר בחזרה

אסי דיין. צילום: יוסי זליגר, באדיבות גלובס

אסי דיין. צילום: יוסי זליגר, באדיבות גלובס

היום (ו') יתייצב אסי דיין בבית המשפט בתל אביב לאחר שאתמול הגישה נגדו חברתו לחיים תלונה במשטרה כי הוא ממשיך לנסות וליצור איתה קשר. בית המשפט הטיל על דיין הגבלות חמורות ביום רביעי, עת שחרר אותו למעצר בית אצל חברו בפונדק "כושי 101" בערבה.

לטענת המתלוננת, דיין ניסה להתקשר אליה לפחות בשתי הזדמנויות שונות מאז ששוחרר. עוה"ד אילת אפיק-חכמון מסרה לגלובס מטעם המתלוננת, "עצם העובדה שדיין התקשר אליה מראה שהוא לא מסוגל לעמוד בדרישות מעצר-הבית, ולכן מן הראוי שבית המשפט יחזיר אותו לבית המעצר בהקדם." מספר שעות לאחר הגשת התלונה, נעצר דיין שוב.

כתב האישום שהוגש כנגד הבמאי והשחקן (63) לאחרונה, כולל אישומים של תקיפה, גרימת חבלה ואיומים כלפי בת זוגו. עולה ממנו כי בשלושה אירועים שונים הוא תקף את בת זוגו בת ה-33, גרם לה לחבלות קשות בפניה ובידיה ואף איים על חייה (באחד המקרים תקף אותה תוך שהוא מחזיק סכין מטבח בידו), כשזו נמצאת בשלבים מוקדמים להיריון. ראיות המשטרה מתבססות על עדות המלוננת, תמונות חבלותיה, עדויות של בני-משפחת דיין ועדותו של הפסיכולוג של המתלוננת, שהיה הראשון לשמוע על האירוע לאחר אחד האיומים שהשמיע דיין כלפי המתלוננת.

יצוין כי על פי בקשת המעצר עד תום ההליכים, דיין הודה בחקירתו באירועים המיוחסים לו ואמר, "האיום עם הסכין היה רק לדוגמה, ולא התכוונתי לרצוח אותה. נתתי לה מכה ולא אגרוף. אם הייתי נותן אגרוף זה היה נראה אחרת. אמרתי לה שאם היא תמשיך אני אקח סכין וארצח אותה".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?