ג'ים קארי יחליף את סטיב קארל ב"בונה"?

ג'ים קארי הפך למועמד הבולט לככב בדרמה הקומית "הבונה" (ש.ל.ר, The Beaver), במקום סטיב קארל. התסריט ל"הבונה" נבחר ברשימה השחורה (2008) של פרויקטים שעדין לא הופקו – למצופה ביותר דאז, בהוליווד. ג'יי רואץ' ("פגוש את הפוקר'ס") ניהל מגעים לביים את קארל בסרט, אבל שום דבר קונקרטי לא התרחש מאז ושניהם המשיכו, על פי הריסקי-ביז, לפרויקטים אחרים.

כעת המפיקים מתחילים לתור אחר במאי לפרויקט (בינהם יש דיבורים גם על ג'ודי פוסטר) ובמקביל כאמור, מנהלים מגעים עם קארי. עלילת הסרט מספרת על וולטר, מנכ"ל מתוסבך של חברת צעצועים, המוצא כפפת-בובה של בונה, ומחליט לחבוש אותה על ידו. הבובה נשארת על ידו של וולטר יותר ויותר, והוא מפתח איתה קשרי חברות בהתאם, תוך שהוא זה שמדבר בעבורה (ופחות ופחות בעבור עצמו).

הרשימה השחורה של פרויקטים שעדין לא הופקו היא רשימה שהחלה את דרכה ב-2005 כאשר מנהל צעיר בחברת ההפקה של ליאונרדו די'קפריו ביקש מכ-90 אנשים 'רלבנטים', לשלוח לו כמה תסריטים של פרויקטים שעדין לא הופקו כדי שיוכל לקרוא במהלך החג שהתקרב. הרשימה אחר כך הופצה והפכה לדבר מה בעל משמעות מכובדת. מבין הפרויקטים שהופיעו ברשימה הראשונה היו "ג'ונו" ו"לארס והבחורה האמיתית" (ש"הבונה" די מזכיר אותו בעיני רבים שקראו את התסריט).

שיוכים: חדשות סרטים

[…] כחודשיים כבר דיווחנו על היתכנות שכירתה של פוסטר לתפקיד הבימוי, כמו גם על […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?