ג'ודי פוסטר תביים את מל גיבסון ב"הבונה"

הדרמה הקומית "הבונה" (ש.ל.ר, The Beaver) עברה הרבה תהפוכות, אולם כעת נדמה שסוף סוף היא תפסה את הנתיב הסופי להפקה. ג'ודי פוסטר מיועדת לביים את הסרט שהוכרז אשתקד כפרויקט הכי נחשק בהוליווד במסגרת 'הרשימה השחורה של פרויקטים שטרם הופקו'. פוסטר מקיימת כעת מגעים מתקדמים לתפקיד הבימוי כמו גם לככב לצידו של מל גיבסון, 15 שנה אחרי שכיכבו יחד ב"מווריק".

העלילה שכתב קייל קילן (סרט ביכורים) מספרת על וולטר (גיבסון), מנכ"ל מתוסבך של חברת צעצועים, המוצא כפפת-בובה של בונה, ומחליט לחבוש אותה על ידו. הבובה נשארת על ידו של וולטר יותר ויותר, והוא מפתח איתה קשרי חברות בהתאם, תוך שהוא זה שמדבר בעבורה (ופחות ופחות בעבור עצמו).

לפני כחודשיים כבר דיווחנו על היתכנות שכירתה של פוסטר לתפקיד הבימוי, כמו גם על האפשרות שג'ים קארי יככב בסרט בתנאי שימצא במאי הולם שינווט את הפרויקט בכיכובו. לא ברור מה גרם לקארי לרדת מהענין, אבל הוא בעצמו היה אמור להחליף את סטיב קארל, ופוסטר תחליף את הבמאי ג'יי רואץ' – ששניהם התפנו לפרויקטים אחרים במקומו של זה. פוסטר ביימה שני סרטי דרמה בעשור הקודם: "חופשה משפחתית" ו"איש קטן ושמו טייט".

נזכיר שהרשימה השחורה של פרויקטים שטרם הופקו היא רשימה שהחלה את דרכה ב-2005 כאשר מנהל צעיר בחברת ההפקה של ליאונרדו די'קפריו ביקש מכ-90 אנשים 'רלבנטים', לשלוח לו כמה תסריטים של פרויקטים שעדין לא הופקו כדי שיוכל לקרוא במהלך החג שהתקרב. הרשימה אחר כך הופצה והפכה לדבר מה בעל משמעות מכובדת. מבין הפרויקטים שהופיעו ברשימה הראשונה היו "ג'ונו" ו"לארס והבחורה האמיתית" (ש"הבונה" די מזכיר אותו בעיני רבים שקראו את התסריט).

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?