בקרוב: סרטי האנימציה של 2019

סרטי האנימציה של 2019: מימין: "סרט לגו 2", "צעצוע של סיפור 4", "מרגלים לא רגילים", "לשבור את הקרח 2".

סרטי האנימציה של 2019: מימין: "סרט לגו 2", "צעצוע של סיפור 4", "מרגלים לא רגילים", "לשבור את הקרח 2".

לוקח הרבה שנים לעבוד על סרט אנימציה, אך מאז שהחלו להפיק סרטי אנימציה במחשב יש יותר ויותר סרטים כאלו. בארץ מוקרנים סרטי אנימציה מדובבים רבים, בעיקר בחגים בשביל הילדים. ברשימה זאת סרטי האנימציה של 2019 אשר יוקרנו בארץ גם באנגלית. רובם יגיעו לבתי הקולנוע שלנו סמוך ליציאתם בארצות הברית, וניתן להיכנס לדפי הסרטים שלהם כאן באידיבי בלחיצה על שמם, כדי לצפות בתאריך ההפצה העדכני בישראל.

"סרט לגו 2"
סרט המשך להצלחה הגדולה והמפתיעה מ-15' (הסרט מוצלח אך כמו הגיע משום מקום). עם קולותיהם של כריס פראט, אליזבת' בנקס, ג'ונה היל, מרגו רובי, אליסון ברי, ניק אופרמן, צ'רלי דיי, טיפאני הדיש, ויל ארנט וצ'אנינג טייטום.
בארה"ב: בפברואר.

"הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר" (How to Train Your Dragon: The Hidden World)
טוענים שסרט זה יהיה השלישי והאחרון בסדרת הסרטים. עם קולותיהם של ג'יי ברושל, קייט בלנשט, ג'ונה היל, קריסטין ויג, קיט הרינגטון, אמריקה פררה, כריסטופר מינץ-פלאס, קרייג פרגוסון. בארה"ב הסרט השני הצליח פחות מהראשון אך בשאר העולם הכניס יותר ובסה"כ שני הסרטים גרפו יחד מעל מיליארד דולר.
בארה"ב: בפברואר.

"פלא של פארק" (Wonder Park)
מתרחש בפארק שעשועים קסום. ילדה צעירה בתפקיד הראשי (דבר יותר נדיר בסרטי אנימציה ממה שחושבים). עם קולותיהם של ג'ניפר גרנר ומת'יו ברודריק כהוריה, מילה קוניס, ג'ון אוליבר, קינן תומפסון.
בארה"ב: במרץ.

"החוליה החסרה" (Missing Link)
הסרט החמישי של אולפני לייקה ("הקופסונים", "קובו- אגדה של סמוראי"), כתב וביים: כריס באטלר ("פראנורמן" של לייקה). חוקר יוצא לחפש את החוליה החסרה. עם קולותיהם של יו ג'קמן, אמה תומפסון, סטיבן פריי, זאק גאלפיקניס, זואי סלדנה, טימות'י אוליפנט, מאט לוקאס.
בארה"ב: באפריל.

UglyDolls ["בובות מכוערות"]
מבוסס על סדרת בובות (לא סדרה על בובות). עם קולותיהם של ג'אנל מונה, ניק ג'ונאס, קלי קלרקסון, וונדה סייקס ובלייק שלטון.
בארה"ב: במאי.

"צעצוע של סיפור 4"
24 שנים אחרי הסרט הראשון, וודי ובאז יוצאים לחפש את בו פיפ (שהופיעה בסרטים הראשונים). אל טום הנקס, טים אלן, ג'ואן קיוזאק, לורי מטקליף מצטרפים פטרישה ארקט וקיאנו ריבס. סרטו הראשון כבמאי של ג'וש קולי, שהיה בין הכותבים של "הקול בראש". "צעצוע של סיפור 3" היה סרט האנימציה הראשון שעבר את קו מיליארד דולר הכנסותבארה"ב: ביוני.

"צעצוע של סיפור".

וודי ובו פיפ מתוך "צעצוע של סיפור" המקורי.

"מרגלים לא רגילים"
וולטר (טום הולנד, ספיידרמן הנוכחי), שמכין גאדג'טים למרגל העל לאנס (ויל סמית'), הופך את לאנס ליונה, הכיסוי הכי טוב בעיניו. עם ראשידה ג'ונס, מסי אוקה ("גיבורים") ובן מנדלסון.
בארה"ב: בספטמבר.

"משפחת אדמס"
מה שהתחיל כקומיקס, הפך בשנות ה-60 לסדרה קומית, בשנות ה-70 לסדרה מצוירת, בשנות ה-90 לשני סרטים בכיכובם של אנג'ליקה יוסטון וראול ג'וליה כהורי המשפחה וכריסטינה ריצ'י כוונזדיי, יגיע בשנה הבאה בתור סרט אנימציה עם קולותיהם של אוסקר אייזק ושרליז ת'רון כגומז ומורטישה, קלואי גרייס מוריץ כוונזדיי, בט מידלר, אליסון ג'אני וניק קרול.
בארה"ב: באוקטובר.

"לשבור את הקרח 2"
שנה שנייה ברציפות שדיסני תוציא סרט המשך מצויר (אחרי "ראלף ההורס"). הסרט מ-13' הוא סרט האנימציה המצליח ביותר אי פעם. בהמשך יצטרפו אל קריסטין בל, איידינה מנזל, ג'וש גד וג'ונתן גרוף גם אוון רייצ'ל ווד (Westworld), סטרלינג קיי. בראון ("החיים עצמם").
בארה"ב: בנובמבר.

כמו כן עוד סרטי המשך: "שון הכבשון 2" (במאי), "החיים הסודיים של חיות המחמד" (ביוני), "אנגרי בירדס 2" (בספטמבר).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?