פסטיבל הקולנוע הצרפתי 2019: ז'יל ללוש יגיע עם "לשחות או לא להיות"

"לשחות או לא להיות".

השחקנים של "לשחות או לא להיות".

השחקן-תסריטאי-במאי ז'יל ללוש יגיע עם סרטו המועמד ל-10 פרסי הסזאר הצרפתי "לשחות או לא להיות", אל פסטיבל הקולנוע הצרפתי 2019 (ה-16 במספר) בישראל. "לשחות או לא להיות" יפתח את הפסטיבל, והסרט "זה בידיים שלך" ינעל אותו.

"לשחות" מספר על חבורת גברים בראשית משבר גיל הארבעים המקימה נבחרת של שחייה צורנית. ובדרכה אל התחרות אנו מגלה את המשברים, השמחות, הקנאות וההתמודדות של כל אחד ואחד מהם ושל הנשים בחייהן, הנשים הפרטיות ושתי מדריכות הקבוצה. "זה בידיים שלך" בכיכובם של ז'ול בן שטרית ולמבר ווילסון מספר על פסנתרן צעיר ומחונן שמסתבך בעולם הפשע ונערך לקראת תחרות יוקרתית שיכולה לשנות את חייו. עוד יוקרנו בפסטיבל: "קלייר דרלינג" של ז'ולי ברטוצ'לי, בכיכובן של קתרין דנב ובתה קיירה מסטרויאני, "אמנדה" עם ונסן לקוסט, "על המשמר" בכיכובן של האם ובתה, נטלי ביי ולורה סמט, "דרך האש" עם פייר ניניי, "המעבר לאהבה" המעביר לראשונה אל מאחורי המצלמה את צמד השחקנים רומן בורנג'ה ופיליפ ריבו, "לולה ואחיה" של ז'אן פול רוב על פי תסריט של הסופר דויד פונקינוס, "צילום משפחתי" של ססיליה רואו בכיכובה של ונסה פאראדי, "פריז שייכת לנו" של ז'אק ריווט, "פפה לה מוקו" עם ז'אן גאבן ו"חגיגה במאי" של לואי מאל.

פסטיבל הקולנוע הצרפתי יתקיים בין ה-14 ל-30 במרץ בסינמטקים ובבתי קולנוע נבחרים מבין הרשתות. "לשחות או לא להיות" יעלה לאקרנים בארץ עם תום הפסטיבל, ב-4 באפריל.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?