עדכוני שחקנים-סרטים להשבוע

מייקל דאגלאס הצטרף לסרטו הבא של פיטר היימס ("טיימקופ"), שהוא בעצם חידוש לסרט מ-1956, "מעבר לכל ספק סביר" של פריץ לאנג.

—–

קייט האדסוןקייט האדסון תגלם את הציירת מרגרט קין, בביוגרפיה שנכתבה ותבוים בידי לארי קרזבסקי וסקוט אלכסנדר ("איש על הירח"). הסרט יקרא "עיניים גדולות" (ש.ל.ר, Big Eyes), על שם ציורים רבים של קין, בהם נראים ילדים עם עיניים גדולות.

אגב האדסון, היא גם צפויה לשחק שוב לצידו של מתיו מקונהוי בסרט קומדיה חדש בשם "זהב של שוטים" (ש.ל.ר, Fool's Gold). הקומדיה מספרת על זוג תחרותי בעקבות אוצר חבוי. אוטוטו בקולנועים באמריקה.

—–

הסרט הבא של קיאנו ריבס היה אמור להיקרא באנגלית "The Night Watchman", אבל אז הכריזו שעומד לצאת בערך באותו הזמן סרט בשם "Watchman" בלבד, וכמובן שאין קשר בין השניים. אז מעתה נקרא הסרט של ריבס, "Street Kings".

—–

הבמאי מק'ג'י (McG) כנראה נורא התלהב מג'וש ברולין ב"אמריקן גנגסטר" וב"ארץ קשוחה", כי הוא זרק איזו הערה שיתכן והשחקן יגלם את המחסל בסרט ה"שליחות הקטלנית" הבא. עדין כל הקאסט לסרט לא נבחר, ורק שמועות רצות שיתכן וכריסטיאן בייל  שגילם בסרטים הראשונים את ג'ון קונור, יגלם אותו גם בסרט הבא, בגרסה מבוגרת שלו.

—–

המועמד הטרי לאוסקר, קייסי אפלק, ישחק בסרט הדרמה המיושן, "הנדבן" (ש.ל.ר, The Kind One), שם יגלם עובד של מאפיונר בשם "הנדבן". הסרט מבוסס על ספר באותו השם של טום אפרסון.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] משלו, יש פוסטר ראשון לסרט הבונד החדש, ועדכנו גם בקשר לתנועת השחקנים בגזרת סרטיהם הבאים להשבוע, ואז עוד עדכון, וגם שמרטין […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?