רוברט פטינסון יהיה "הבאטמן" של מאט ריבס

"מפות לכוכבים". רוברט פטינסון.

"מפות לכוכבים". רוברט פטינסון.

השחקן רוברט פטינסון יגלם את ברוס וויין ואיש העטלף בסרט "הבאטמן" (ש.ל.ר, The Batman) של מאט ריבס, כך על פי דיווח של וראייטי. פטינסון בן ה-33 עשה כברת דרך מאז פרץ בסרט הערפדים הרומנטי לנוער "דמדומים" (2008), והפך לשחקן סרטים אמנותיים מוערך. הוא זכה לביקורות טובות על הופעתו ב"גוד טיים", עבד פעמיים עם הבמאי המוערך דיויד קרוננברג ("מפות לכוכבים", "קוסמופוליס") ויש לו סרט חדש בין היתר, עם הבמאית קלייר דניס, "חיים בחלל".

דמותו של איש העטלף ניפקה את סרטי הקומיקס המכניסים ביותר לשעתם (ללא התחשבות באינפלציה) של אולפני האחים וורנר והמותג די-סי: טרילוגית "האביר האפל" של כריסטופר נולן. אחרי תום הטרילוגיה, בן אפלק נבחר לגלם את הדמות ואף לביים את הפרויקט "הבאטמן", אבל אפלק הלך ומאס בדמות עם הופעתו בסרטים המושמצים "באטמן נגד סופרמן" ו"ליגת הצדק". כשהוא פרש מהבימוי, האולפנים הביאו את ריבס (שני סרטי "כוכב הקופים" האחרונים), ובהמשך כשאפלק פרש גם מגילום הדמות, ריבס קיבל גם את ההזדמנות לבחור בעצמו את עוטה השכמיה. אגב, פטינסון לא זר לאולפני האחים וורנר: הוא הצטלם לסרטו הבא של כריסטופר נולן.

בימים אלה ריבס מסיים תיקונים אחרונים בתסריט שכתב לסרט "הבאטמן", והליכי הפרה-פרודקשן צפוים להתחיל מתישהו בקיץ הזה. הסרט הגמור יעלה לאקרנים ב-25 ביוני, 2021 בארה"ב, ואפשר לנחש שיגיע גם אלינו באותו הזמן.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] אחרי הקורונה הם "וונדר וומן 2" ו"באטמן" עם רוברט פטינסון במקום אפלק, שיביים מאט […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?