קופות: "אנאבל 3" ו"יסטרדיי" לא רעים; "הנוקמים: סוף המשחק" מצמצם פער מ"אווטאר"

"אנאבל 3". מקנה גרייס.

"אנאבל 3". מקנה גרייס.

שני סרטים עלו לאקרנים בצפון אמריקה בסוף השבוע – סרט האימה "אנאבל 3" והקומדיה הרומנטית-מוסיקלית "יסטרדיי" – שניהם הכניסו סכומים לא רעים יחסית לציפיות מהם. שניהם לא מהווים תחרות לסרט הילדים "צעצוע של סיפור 4", שנשאר בצמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע שם, עם ירידה בת 52.1 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר, שהם תוספת של 57.9 מיליון דולרים בקרב 4,575 בתי קולנוע, על פי הערכות. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 236.9 מיליון דולרים. עוד 80 מיליון דולרים הכניס הסרט מחוץ לצפון אמריקה, מה שמצטרף לסכום של 496 מיליון מסביב לעולם.

למקום השני בטבלה נכנס סרט האימה "אנאבל 3", שבשל עלויות הפקה מאד נמוכות, האולפנים יכולים להיות בסדר עם הבכורה בגובה 20.4 מיליון דולרים בקרב 3,613 בתי קולנוע, שהיא הנמוכה ביותר בסדרת הסרטים (הכוללת גם את מותג "לזמן את הרוע"). הסרט עלה להקרנות בכורה יומיים לפני יום שישי המסורתי בצפון אמריקה, וביחד עם הכנסותיו מאז הוא הגיע ל-31.2 מיליון דולרים, כפי שציפו האולפנים. מחוץ לצפון אמריקה הכניס הסרט עוד 45 מיליון דולרים.

"יסטרדיי". הימש פאטל.

"יסטרדיי". הימש פאטל.

אחריו בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה נכנסה הקומדיה הרומנטית-מוסיקלית "יסטרדיי" עם 17 מיליון דולרים בקרב 2,603 בתי קולנוע, על פי הערכות. עוד 7.7 מיליון דולרים הגיעו משאר העולם, מה שמצטבר ל-24.7 מיליון מסביב לעולם. בכלל לא רע לסרט עם כוכב לא מוכר, שנשען (אולי) על אהדת הקהל לבמאי דני בויל ולשירי להקת הביטלס (ומתוקף כך צריך להתמודד עם עלויות הזיכיון הגבוהות לשימוש במוסיקה שלה).

במקום הרביעי ניצב העיבוד החי של "אלאדין" עם תוספת של 9.3 מיליון דולרים בקרב 3,235 בתי קולנוע. בסך הכל ב-6 שבועות גרף הסרט 305.9 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה סרט הילדים "החיים הסודיים של חיות המחמד 2" שהוסיף 7.1 מיליון דולרים בקרב 3,349 בתי קולנוע. בסך הכל ב-4 שבועות גרף הסרט 131.2 מיליון דולרים.

"הנוקמים 4: סוף המשחק". ג'רמי רנר.

"הנוקמים 4: סוף המשחק". ג'רמי רנר.

סרט הקומיקס "הנוקמים 4: סוף המשחק" עלה ב-178.5 אחוזים בהכנסותיו בסופ"ש העשירי שלו באקרנים בצפון אמריקה, בזכות ההפצה מחדש בגרסה מורחבת – במטרה להפוך לסרט הקופתי ביותר בהיסטוריה במקום "אווטאר" – והוסיף 5.5 מיליון דולרים בקרב 2,025 בתי קולנוע. הוא צמצם את הפער שלו מ"אווטאר", מ-44 מיליון דולרים בסופ"ש שעבר לכ-26 מיליון.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?