"הנוקמים: סוף המשחק" ינסה לשבור את השיא של "אווטאר" עם גרסה מורחבת בקולנוע

"הנוקמים 4: סוף המשחק".

"הנוקמים 4: סוף המשחק".

בערך 44 מיליון דולרים מפרידים בין "הנוקמים: סוף המשחק" לבין שיא ההכנסות מסביב לעולם שקבע "אווטאר" לפני כמעט עשור. בתום כחודשיים בבתי הקולנוע, ל"סוף המשחק" יש 2.44 מיליארד דולרים בהכנסות מסביב לעולם, בעוד "אווטאר" הכניס 2.788 מיליארד, והשיטה לנצח תהיה גרסה מורחבת שתגיע לבתי הקולנוע בצפון אמריקה (וכנראה גם בריטניה) ב-28 ביוני. נשיא אולפני מארוול, שיצרו את הסרט, קווין פייגי, מסר כי לא מדובר בעריכה מחודשת של הסרט עם תוספת סצינות לתוך הסרט, אלא בבונוסים שלאחר הקרדיטים. "אם תישארו לצפות בסרט אחרי הקרדיטים, תהיה סצינה שנמחקה [מהסרט], מחווה קטנה, וכמה הפתעות," הוא אמר לסקרין-ראנט.

אולפני מארוול כנראה קיבלו תיאבון להבסת "אווטאר" משניצחו אותו במגרש הביתי של צפון אמריקה כבר לפני זמן מה. התואר הנחשק הוא ענין של יוקרה בעיקר, וסוג של פרסומת קבועה, שבכל הזדמנות שמישהו ירצה להשוות משהו לסרט המכניס ביותר בהיסטוריה, הוא יזכיר את "הנוקמים: סוף המשחק". כדאי לזכור ש"סוף המשחק" נמצא כבר חודשיים באקרנים, והוא צפוי היה לקבל גם זריקת עידוד קטנה ביותר ממילא, מ"ספיידרמן: הרחק מהבית" שיעלה לאקרנים בתחילת יולי. אבל אולפני מארוול ללא ספק שמים מבטחיהם בגיקים ומגדילים את הסיכוים שלהם להעלות את ההכנסות.

שיוכים: שוברי קופות

[…] בסופ"ש העשירי שלו באקרנים בצפון אמריקה, בזכות ההפצה מחדש בגרסה מורחבת – במטרה להפוך לסרט הקופתי בי… – והוסיף 5.5 מיליון דולרים בקרב 2,025 בתי קולנוע. הוא […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?