עדכוני שחקנים: טימברלייק ובריג'ס; סטאלונה; דאנסט; ת'ורמן; סוואנק; ואולדמן

גסטין טימברלייקהזמר המצליח (ושחקן קצת פחות) ג'סטין טימברלייק, חובר לג'ף בריג'ס ומרי סטיבורגן, בסרט האינדי "הדרך" (ש.ל.ר, The Open Road). הסרט יבוים בידי מייקל מרדית', ויחל בצילומים עוד החודש.

—–

סילבסטר סטאלונה מתכנן לעשות רימייק (חידוש) לסרטו של צ'ארלס ברונסן, "המכונאי" מ-1972. המועמדים לשחק בסרט הם ריאן גוסלינג ואלייז'ה ווד. הסרט המקורי מספר על רוצח שכיר שמכשיר אחד צעיר יותר, אך דיווחים גורסים שהרימייק יקח קו שונה מעט.

—–

לא סרט קולנוע, אבל סרט רע. קירסטן דאנסט בת ה-25 עוברת מבעיות ספיידרמן לבעיות גמילה. השחקנית נכנסה למכון הגמילה אליו הצטרפה לאחרונה גם אווה מנדז, בשם "סירקיו לודג'". עוד מפורסמות שהיו במכון הן מרי קייט אולסן ולינדסי לוהן.

—–

בשנה שעברה, הילרי סוואנק הצטרפה לסרט ביוגרפיה על חייה של הטייסת הראשונה, אמיליה אירהרט, בתפקיד הראשי. עכשיו יש לה במאית, והיא מירה נאיר ("חתונת המונסון").

—–

אומה ת'ורמן תשחק בגרסה הקולנועית של סדרת הילדים המצוירת, "אלואיז בפריס" שלמיטב ידיעתנו, לא הופצה בארץ. צ'ארלס שייר ("אלפי" גרסת 2004) יביים.

—–

גארי אולדמן, האסיר החביב עלינו מאזקבן, הצטרף לקאסט של סרט המתח החדש של דיוויד גויר. הסרט מספר על נערה (אודט יוסטמן שאפשר לראות היום ב"קלוברפילד") אחוזת דיבוק.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?