סדרת הפשע הישראלית "המדובב" חודשה לעונה שניה

"המדובב". אור בן מלך, עמוס תמם.

"המדובב". אור בן מלך, עמוס תמם. צילום: נטי לוי

סדרת דרמת הפשע הישראלית "המדובב" של אדם ביזנסקי, עמרי שנהר ודנה עדן חודשה לעונה שניה בידי yes. העונה הראשונה היתה הדרמה הנצפית ביותר של yes השנה, ולכן לא מפתיע שהיא חודשה על אף חוסר ההתלהבות של מבקרי הטלויזיה בארץ.

העלילה מתמקדת באסא (אור בן מלך), שאחרי 17 שנים בכלא מקבל שחרור מוקדם, בתנאי שימשיך להיות מדובב בשירות המשטרה. הוא חוזר הביתה, לבית אחיו דוד (עמוס תמם) ואשתו סופי (אניה בוקשטיין), ומוצא שהאנשים שתרמו לכליאתו הם עכשיו שותפיו לעסקים של אחיו. הוא יוצא למסע נקמה, ונאלץ להתמודד עם ראש משפחת פשע אכזרית (ציפי שביט).

טרם נמסרו תאריכים לתחילת ההפקה וכדומה. העונה הראשונה של הסדרה קטפה את פרס התסריט בפסטיבל הסדרות של ברלין.

[…] סדרת המשטרה הישראלית עם השם המזעזע "מנאייכ", בכיכובם של שלום אסייג ועמוס תמם, התחדשה בקדימון-טריילר רשמי ראשון. זהו תפקיד דרמתי ראשון של אסייג מזה שנים ("המשאית", "שנות ה-80"), ויהיה מענין לראות איך הוא מחזיק את התפקיד הראשי. התסריט שכתב רועי עידן מ"פאנץ'" ומ"כפולה" (שם גם עבד עם אסייג), מציב את השחקן בתור חוקר מח"ש מתוסכל, שמתבקש להצטרף לחקירת שחיתות אצל חברו הטוב (תמם), הוא מפקד תחנת ראשון לציון, אשר נתיב השחיתות עשוי להוביל ישירות אליו. תמם כבר הופיע בשני צידי המתרס של עולם המשטרה והפשע, ב"אחת אפס אפס" וב"המדובב" המצליחה. […]

[…] הכריזה היום יס כי סדרת הפשע "המדובב" תעלה עם העונה השניה שלה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?