"פאודה" חודשה לעונה 4, "פלמ"ח" ו"אבא מטפלת" חודשו לעונה 2

"פאודה". ליאור רז, בועז קונפורטי.

"פאודה". ליאור רז, בועז קונפורטי.

yes חידשה מספר סדרות ישראליות לעונות נוספות: סדרת הפעולה "פאודה" חודשה לעונה רביעית, סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" חודשה לעונה שניה, וכך גם סדרת הקומדיה המשפחתית "אבא מטפלת".

הלהיט הישראלי של יס ששודרג ללהיט כלל עולמי בנטפליקס "פאודה" תמשיך לעונה רביעית בהובלתם של אבי יששכרוף וליאור רז, כשהאחרון ישוב לככב גם בעונה הבאה. את התסריט של העונה יוביל לראשונה נח סטולמן ("תמרות עשן") בתור תסריטאי ראשי, וטרם נמסרו פרטים על קו העלילה הבסיסי. קשה להגיד שהיה למישהו ספק שסדרה בסדר גודל ההצלחה של זו תמשיך לעונה נוספת, בטח כשאיש מהקברניטים לא הודיע על עייפות. פרק הבכורה של העונה השלישית משך מיליון צפיות בתוך 48 השעות הראשונות, על פי סמנכ"לית התוכן של יס, קרן גלייכר, וגם העונה כולה דורגה במקום הראשון במצעד התוכן הנצפה ביותר ביס בשנה האחרונה (מעל העונה השניה של "תאג"ד" ומעל העונה הרביעית של "הבוזגלוס").

בעונה השניה של "פלמ"ח" ישובו לככב אברהם ארנסוןנאיה בינשטוקעומר חזן ויעל שלביה (העונה הראשונה דורגה חמישית ברשימת התוכן הנצפה ביותר ביס בשנה האחרונה, מתחת לריאליטי "יס מן"); ובעונה השניה של "אבא מטפלת" ישובו לככב יובל סמומור עזריהדאנה איבגידין הפנר וגאיה באר גורביץ' (העונה הראשונה דורגה שמינית ברשימת התוכן הנצפה ביותר ביס בשנה האחרונה, אחרי העונה ה-16 של "האנטומיה של גריי").

עוד הכריזה היום יס כי סדרת הפשע "המדובב" תעלה עם העונה השניה שלה ב-2021.

"פאודה" יצאה עם ההכרזה גם בחשבון האינסטגרם שלה:

[…] עוז זהבי, אורי פפר ומיה דגן מצטרפים לעונה השניה של סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח", לצידם של […]

[…] שנוצרה עבור yes וחודשה לעונה רביעית, זוכה להצלחה עולמית גבוהה בזכות ההפצה בנטפליקס, ומספרת […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?