קופות: "איש מזל התאומים" מסתפק במקום השלישי אחרי "משפחת אדמס"; "ג'וקר" נשאר בצמרת

"איש מזל התאומים". וויל סמית', מרי אליזבת' ווינסטד.

"איש מזל התאומים". וויל סמית', מרי אליזבת' ווינסטד.

הבאזז סביב "ג'וקר" מסרב לדעוך, והתוצאה היא היאחזות איתנה בצמרת טבלת שוברי הקופות של צפון אמריקה, עם ירידה של 42.8 אחוזים בהכנסות בלבד. הציפיה היתה שהתחרות על קהל היעד מצד סרט הפעולה "איש מזל התאומים" תנגוס הרבה יותר ב"ג'וקר", מה גם שיותר ויותר ביקורות שליליות מתפרסמות עליו בארה"ב, אך יתכן שלבסוף מה שהשפיע לטובתו הוא השיח הבלתי נגמר מסביב לסרט, כמו השפעתו האמיתית-או-שלא על אלימות בחברה וכדומה. והרי אין דבר כזה פרסום רע. הבאזז הזה הגיע גם לארץ, והסרט הפך שובר קופות גם כאן.

אז ירידה של 42.8 אחוזים בהכנסות התבטאה בתוספת של 55 מיליון דולרים בקרב 4,374 בתי קולנוע בצפון אמריקה, על פי הערכות. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 192.7 מיליון דולרים, שבצירוף עוד 123.7 מיליון דולרים משאר העולם בסוף השבוע (כולל ישראל הפעם) ו-351 מיליון עד כה, הוא עומד בסך הכל מסביב לעולם על 543.9 מיליון בעשרה ימים. מדהים. תוך שבוע או שבועיים הוא יעקוף את "ליגת הצדק" (657.9 מ"ד) ויהפוך לסרט השמיני הכי מכניס מסביב לעולם של מותג די-סי.

סרט האנימציה המשפחתי "משפחת אדמס" הכניס בבכורה בצפון אמריקה 30.3 מיליון דולרים בקרב 4,007 בתי קולנוע. האולפנים בחרו חכם להפיץ את הסרט בהפרש קל מחג התחפושות 'ליל כל הקדושים', מה שיוכל לדחוף אותו בהמשך כשהבאזז סביבו עם תחפושות הילדים יגדיל אולי את הקהל שלו.

"משפחת אדמס".

"משפחת אדמס".

סרט הפעולה "איש מזל התאומים" הסתפק הן במקום השלישי בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע והן בבכורה של 20.5 מיליון דולרים בלבד, בקרב 3,642 בתי קולנוע. זה סכום די גרוע להפקה שעלתה כ-138 מיליון דולרים, ומתווסף להכנסה בצפון אמריקה עוד 31.1 מיליון מחוץ לצפון אמריקה – 39 מ"ד עד כה, כשבשבוע שעבר הוא עלה בכמה ארצות בודדות, כולל ישראל.

סרט האנימציה המשפחתי "קסם של מפלצת" הוסיף 6.2 מיליון דולרים בקרב 3,496 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 48 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה הסרט "אחוזת דאונטון: הסרט" עם תוספת של 4.9 מיליון דולרים בקרב 3,019 בתי קולנוע. בסך הכל ב-4 שבועות גרף הסרט 82.7 מיליון דולרים.

מחוץ לחמישיה העליונה אפשר למצוא את הקומדיה "ג'קסי", שאלינו תגיע בסוף החודש, עם בכורה של 3.1 מיליון דולרים בקרב 2,332 בתי קולנוע. והדרמה הדרום-קוריאנית שהיתה להיט בארץ "פרזיטים" עלתה בינתים בשלושה בתי קולנוע בארה"ב, ובשבוע הבא צפויה להתרחב לשיא של בתי קולנוע.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?