אסי דיין הורשע בתקיפה ובאיומים כלפי בת זוגו לשעבר

בית משפט בתל אביב הרשיע היום (ב') את היוצר והשחקן אסי דיין, בתקיפה ובאיומים כלפי בת זוגתו, על פי הודאתו ובמסגרת הסדר טיעון. המדינה הסכימה כי עונשו של דיין יקבע לאחר תסקיר מבחן שיעבור, אך ציינה כי בשלב זה היא בעד הטלת עונש מאסר עליו. השופט ציון קאפח קבע ישיבת טיעונים לעונש ומסירת תסקיר מבחן ל-22 בספטמבר השנה.

בכתב האישום המקורי שהוגש לבית המשפט, הואשם דיין בתקיפה, בגרימת חבלה ובאיומים. על פי אותו כתב האישום, תקף דיין ב-3 אירועים שונים את בת-זוגו לחיים, הנמצאת בשלבים מוקדמים להריונה. הוא גרם לה לחבלות קשות בפניה ובידיה, תוך שהוא מאיים על חייה. במקרה נוסף הוא מואשם כי תקף אותה תוך שהוא מחזיק סכין מטבח בידו. על פי הסדר הטיעון, דיין הודה והורשע רק במקרה אחד של תקיפת בת זוגו, בת ה-33. סעיף המבוא לפיו הנתקפת היתה בהיריון בעת האירוע, הוסר גם הוא, כמו גם סעיף התקיפה בסכין.

בא כוחו של דיין, עוה"ד איתי בן נון מהסניגוריה הציבורית, אמר בתום הדיון: "כיום מצבו של אסי טוב יותר לאחר שהתנקה מכמויות הריטלין. בקרוב נראה אותו כותב, עובד, יוצר וחוזר להופיע."

[…] כחתן הפרס על מפעל חיים, דווקא השנה – אותה השנה בה הורשע דיין בתקיפה ובאיומים. אני אחד ממעריציו הגדולים של דיין, לא רק בזכות כישורי […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?