פארה פוסט, 1947-2009

השחקנית פארה פוסט נפטרה היום (ה') בגיל 62, בבית החולים סנט ג'ון, בסנטה מוניקה שבקליפורניה. פוסט היתה מועמדת לחמישה פרסי גלובוס הזהב (הראשון מבינהם על תפקידה בסדרת הלהיט "המלאכיות של צ'רלי") ולשלושה פרסי אמי, ויש כוכב על שמה בשדרת הכוכבים של הוליווד.

פוסט זכתה לדחיפה הגדולה בקריירת המשחק שלה כאשר כיכבה בעונה הראשונה של סדרת הלהיט "המלאכיות של צ'רלי". עם זאת, היא עזבה את הסדרה אחרי העונה הראשונה (1976), והמשיכה לתפקידים "איכותיים" יותר שזיכו אותה בשאר המועמדויות שלה לפרסים היוקרתיים שהוזכרו. לצד הקריירה שלה במשחק, פוסט שמרה בעיקר על סטטוס של אייקון אופנה ומודל לחיקוי והערצה של נשים רבות. היא סירבה להצטלם בעירום לשום סרט או תוכנית טלויזיה, ואז לפתע בגיל 48 (שנת 1995) הסכימה להצטלם בעירום למגזין "פלייבוי". הגיליון בו הופיעה פוסט בעירום היה הנמכר ביותר בכל שנות התשעים כשמכר מעל 4 מיליון עותקים מסביב לעולם. היא אגב, שבה להצטלם בעירום למגזין שנתיים מאוחר יותר (1997).

באוקטובר 2006 הובהלה לבית החולים, שם נתגלתה בגופה מחלת הסרטן. ב-2007, לקאת חגיגות יום הולדת השישים, נראה היה שחל שיפור במצבה הבריאותי של פוסט, אך היא חזרה כעבור מספר חודשים לבית החולים והמשיכה טיפול במחלה. אתמול משפחתה הוכנה לרע מכל, ושותפה לחיים השחקן ריאן או'ניל, וחברתה הטובה ביותר, השחקנית אלאנה סטוארט, נכחו לצידה כאשר נפטרה היום. בנה, רדמונד, מרצה תקופת מאסר בכלא ולא נכח לצידה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?