שירות הסטרימינג פיקוק של NBC-יוניברסל חשף את תאריך ההשקה בארה"ב

פיקוק (Peacock)

פיקוק (Peacock)

שירות הסטרימינג 'פיקוק' (Peacock) של רשת אן-בי-סי-יוניברסל (NBCUniveral) ותאגיד השידור האב 'קומקאסט' (Comcast), יושק ב-15 באפריל בארה"ב על גבי שתי פלטפורמות וידאו של קומקאסט (סוג של הצצה מוקדמת), ואז יתרחב בזמינות ארצית-אמריקאית ב-15 ביולי. תאריך ההשקה המורחבת הוא כמה ימים לפני אולימפיאדת הקיץ שתתקיים בטוקיו (24 ביולי).

בין התכנים שיהיו זמינים בשירות (אך לא בהכרח מהשקתו) אפשר למצוא כמה מתכני אן-בי-סי המוכרים ולא רק שידורי ספורט: סדרות חדשות ממותגי "חוק וסדר" ו"שיקאגו" של דיק וולף ו"באטלסטאר גלקטיקה"; הסדרות הותיקות "סאטרדיי נייט לייב", "המשרד", "רוק 30", "אחוזת דאונטון" "מחלקת גנים ונוף"; ו"ילוסטון" (ש.ל.ר, Yellowstone) עם קווין קוסטנר בין היתר.

השירות יהיה זמין לאמריקאים בשלוש חבילות: חבילה חינמית המבוססת על פרסומות (בכל זאת, מדובר על שירות של רשת הברודקאסט אן-בי-סי); חבילה המבוססת על פרסומות שתהיה חינמית ללקוחות קומקאסט ותעלה 5 דולרים לשאר הציבור; וחבילה משוחררת מפרסומות ב-5 דולרים ללקוחות קומקאסט ו-10 דולרים לשאר הציבור. על פי הערכת החברות שמאחוריו, פיקוק צפוי להגיע ל-30-35 מיליון מנוים פעילים עד שנת 2024.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?