הסדרות הישראליות "שעת נעילה", "נורמלי" ו"שטח הפקר" יתחרו בבכורה בפסטיבל סיריז-מאניה 2020

"שעת נעילה". לי בירן.

"שעת נעילה". לי בירן. צילום: אוהד אוסטרו.

הסדרות הישראליות "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, "נורמלי" עם רועי ניק ו"שטח הפקר" (ש.ל.ר, No Man's Land) עם ג'יימס פיורפוי יחשפו לראשונה ויתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2020 (ה-11 במספר) שבצרפת. "שעת נעילה" ו"שטח הפקר" יוקרנו בתחרות הרשמית של הפסטיבל, בעוד "נורמלי" תוקרן במסגרת 'פרימיירות באירופה' יחד עם הסדרה הישראלית "מתיר עגונות" עם אביב אלוש. תצטרפנה אליהן הסדרה "הנערים" שתוקרן בהקרנות מיוחדות.

"שעת נעילה" היא הפקת אנסמבל שאוספת מספר סיפורים סביב מלחמת יום כיפור, בינהם נפילת מוצב החרמון של יחידת המודיעין 8200 בידיו של גדוד קומנדו סורי בשעות הראשונות למלחמה; עיתונאי בוהמי (אשכנזי) שמחפש את בנו האובד (לי בירן) במלחמה; סיפורם של פעילי "הפנתרים השחורים"; ושחזור קרב השיריון הענק בעמק הבכא. פיתוח הסדרה ארך כעשר שנים, כשאת הרעיון הגה ראש הדרמה של ערוץ 10 דאז גל זייד. מאז, עמלו על התסריט עמית כהןרון לשםדניאל אמסלאמיר גוטפרוינדיעל הדיהיזהר הר לב ויותם ירקוני, היא בוימה בידי ירון זילברמן ועתידה לעלות לשידור בערוץ 'כאן' בסוף הקיץ.

"שטח הפקר" (ש.ל.ר, No Man's Land) היא סדרה עם צוות ישראלי מאחורי הקלעים שהופקה עבור רשת הסטרימינג 'הולו' (Hulu) שכעת בבעלות כמעט מלאה של דיסני לאחר רכישת אולפני פוקס. כמו "שעת נעילה", גם את "שטח הפקר" יצרו עמית כהן ורון לשם, והיא מתאר את מלחמת האזרחים בסוריה דרך עיניו של אזרח צרפתי (פיורפוי) שמחפש שם את אחותו.

"נורמלי", בהשראת חייו של ליאור דיין, עוקבת אחר עיתונאי צעיר (רועי ניק המגלם את דיין) שמסניף יותר מדי כדורי ריטלין, עד שהוא מתאשפז בבית חולים פסיכיאטרי. את אביו של דיין, אסי, מגלם רמי הויברגר, וטרם נמסר תאריך לעלית הסדרה ב'הוט'.

פסטיבל סיריז מאניה יתקיים השנה בין ה-20 ל-28 במרץ, בעיר ליל שבצרפת. בתחרות הבינלאומית ישפוט בין היתר הקולנוען הישראלי ניר ברגמן.

[…] היתה אמורה להשתתף בפסטיבל סיריז מאניה האחרון אחרי שפיתוחה ארך כעשר שנים, אבל מחלת הקורונה ביטלה את […]

[…] הוצגה לראשונה רגע לפני הקורונה בפסטיבל 'סיריז-מאניה'. פלדמן הפיקה דרך 'מאשה הפקות', מנצורי ויהונתן דובק […]

[…] וגרפה 580 אלף צפיות ב-VOD, על פי דיווח של 'דורי'. היא גם השתתפה בפסטיבל 'סיריז מאניה' ובפסטיבל ג'נבה. טרם פורסם התאריך שבו הסדרה תעלה ב-HBO […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?