צילומי הסדרה הישראלית "פגע וברח" של נטפליקס יחלו השבוע בתל אביב

"פאודה". ליאור רז.

"פאודה". ליאור רז. צילום: אליה ספינופולוס.

צילומי סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" (ש.ל.ר, Hit and Run) של הצמד מאחורי "פאודה", אבי יששכרוף וליאור רז, עבור נטפליקס, יעברו השבוע לתל אביב לאחר שחלקים מהסדרה כבר צולמו בניו יורק. עוד על צוות הכתיבה של הסדרה נמנים דון פרסטביץ וניקול יורקין ("דה קילינג").

העלילה נשמרת בסוד יחסית, וידוע רק כי היא תעסוק ביוצא יחידה צבאית מובחרת (רז) שחייו מתהפכים כאשר אישתו נהרגת בתאונת פגע-וברח, והוא מבין כי הדבר עשוי להיות קשור בענייני ריגול. בין השחקנים הישראלים שיופיעו בתפקידים בולטים בסדרה אפשר למנות את מורן רוזנבלאט בתור חוקרת משטרתית וקרובת משפחה של הגיבור שעוזרת לו, גל תורן בתור חבר מהצבא של הגיבור שסובל מפוסט טראומה ויערה פלציג.

צילומי הסדרה צפוים להתקיים באיזור כיכר הבימה, מרכז סוזן דלל ובאזורים העתיקים של יפו. עלות פרק בסדרה נאמדת בסכום עתק במימדים מקומיים של 4 מיליון דולר (לעומת 290 אלף דולר בלבד של הפקה מקומית בממוצע).

ברקע העבודה על "פגע וברח", הצמד יששכרוף-רז הכריז באירוע ההשקה באנגלית של העונה השלישית של "פאודה" במוזיאון ישראל, על תחילת העבודה על עונה רביעית של סדרת הלהיט.

[…] אך כאשר ביקשו לצלם את נקודת הפתיחה של הסדרה בתל אביב בפברואר אשתקד, נאלצו לעצור בשל התפשטות מגיפת הקורונה, והם התחדשו רק […]

[…] אך כאשר ביקשו לצלם את נקודת הפתיחה של הסדרה בתל אביב בפברואר אשתקד, נאלצו לעצור בשל התפשטות מגיפת הקורונה, והם התחדשו רק […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?