הסתיימו צילומי סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" של ליאור רז ואבי יששכרוף

"פאודה". ליאור רז.

"פאודה". ליאור רז מתוך "פאודה". צילום: אליה ספינופולוס.

הסתיימו צילומי סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" (ש.ל.ר, Hit and Run) של נטפליקס והצמד מאחורי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף. הצילומים של מרבית הסדרה בניו יורק התקיימו כבר ב-2019, אך כאשר ביקשו לצלם את נקודת הפתיחה של הסדרה בתל אביב בפברואר אשתקד, נאלצו לעצור בשל התפשטות מגיפת הקורונה, והם התחדשו רק בשלהי ינואר 2021.

העלילה נשמרת בסוד יחסית, אבל ידוע כי שמה נובע מנקודת הפתיחה שמתרחשת בתל אביב: אישתו (קיילן אום) של סוכן מוסד לשעבר נהרגת בתאונת פגע וברח, והוא (ליאור רז) חושד כי הסיבה קשורה בענייני ריגול בינלאומיים ומחליט לחפש בעצמו את האחראים. הוא נעזר בחברים מהמקצוע, בינהם מורן רוזנבלט בתור חוקרת משטרתית וקרובת משפחה שעוזרת לו וגל תורן בתור חבר מהצבא שסובל מפוסט טראומה. עוד יככבו ליאור אשכנזי (שחוזר לשתף פעולה עם רז אחרי הסדרה המקסימה "מתי נתנשק"), יערה פלציג וטלי שרון. בין התסריטאים אפשר למצוא את דון פרסטביץ וניקול יורקין ("דה קילינג") וביים מייק ברקר ("סיפורה של שפחה").

עלות פרק בסדרה נאמדה במקור בסכום עתק במימדים מקומיים של 4 מיליון דולר (לעומת 290 אלף דולר בלבד של הפקה מקומית בממוצע), אך מגבלות הקורונה ניפחו את התקציב עוד יותר: בכל יום נעשו בדיקות קורונה והועמדו בסט הצילומים אחראי קורונה שדאגו לעטיית מסיכות וכדומה.

למרות העיכובים בהפקה, הסדרה צפויה לעלות בנטפליקס במהלך 2021. היא נוצרה במסגרת חוזה הטאלנטים של רז ויששכרוף בנטפליקס, שנחתם במסגרת רכישת "פאודה" להפצה עולמית דרכה.

הציצו בתמונות מאחורי הקלעים של צוות השחקנים:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lior Ashkenazi (@lior.l.ashkenazi)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moran Rosenblatt (@moranrosenblatt)

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?