הסדרה של גל גדות על הדי לאמאר עוברת אל אפל

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". גל גדות.

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". גל גדות.

הסדרה הביוגרפית-עלילתית בכיכובה של גל גדות הישראלית בתור השחקנית והממציאנית הדי לאמאר ("שמשון ודלילה"), עוברת מרשת הטלויזיה 'שואו טיים' לשירות הסטרימינג 'אפל טי-וי פלוס'. במסגרת זו, הסדרה בת שמונת הפרקים הוזמנה מראש בשלמותה (straight-to-series).

את הסדרה יצרה שרה טרים ("הרומן"), וביחד עם גדות ושאר המפיקים, ניסו להרים את הפרויקט שנה לפני שאימצו אותה ברשת 'שואו טיים'. עם זאת, גם מאז היא לא הצליחה לקבל אור ירוק לצאת להפקה, עד עכשיו כשהיא מחליפה בית.

הדי לאמאר נולדה בשם הדוויג קיסלר באוסטריה, ובתחילת שנות ה-1930 הופיעה בסרטים בצ'כוסלובקיה כולל סרט אירוטי כשהיא בגיל ילדות. היא התחתנה עם יצרן נשק אוסטרי עשיר אך הנישואים לא החזיקו זמן רב והיא ברחה ללונדון כשברקע הנאצים צברו עוד ועוד כוח בגרמניה ובאוסטריה. בלונדון היא קיבלה חוזה משחק מראש אולפני MGM (מטרו-גולדווין-מאייר), לואיס ב. מאייר, והחלה להופיע בסרטים בהוליווד. על רקע כל זה, היא היתה ממציאה, ובתחילת מלחמת העולם השניה היתה שותפה להמצאה של מערכת הנחיה לטורפדו, ובעתיד ההמצאה הזו תהווה יסוד לטכנולוגיות ה-Bluetooth וה-WiFi. היא המשיכה להופיע בסרטים ונחשבה לאחת הנשים היפות בעולם. הסרט הגדול ביותר שלה היה "שמשון ודלילה" (1949).

שירות 'אפל טי-וי פלוס' זמין בישראל וכך יוצא שנוכל לצפות בסדרה כאן.

"שמשון ודלילה". הדי לאמאר.

"שמשון ודלילה". הדי לאמאר.

[…] גדות ובעלה ירון ורסנו יפיקו את הסרט דרך 'פיילוט ווייב' שלהם, בשיתוף דיויד אליסון, דיינה גולדברג ודון גריינג'ר מ'סקיידאנס'. בהפתעה-משהו לסרט בתקציב שכזה, האולפנים לא הציבו עובדה מוגמרת באשר להפצה ראשונה לבתי הקולנוע, והשאירו את האפשרות להפצה מראש בסטרימינג פתוחה. גדות סיימה לאחרונה להצטלם לסרט "אות אזהרה" עם דוויין ג'ונסון וריאן ריינולדס עבור נטפליקס, ויש לה בקנה את "וונדר וומן 1984" שאוטוטו עולה לאקרנים ברחבי העולם ובסטרימינג למנוי HBO Max (קרי, לא לישראלים) ואת "רצח על הנילוס" של קנת' בראנה. מלבד אלה, היא עתידה להצטלם לפרויקטים האישיים שלה "קליאופטרה" וסדרה על הדי לאמאר. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?