גל גדות תככב ב"לב מאבן" מותחן ריגול מסוג "משימה בלתי אפשרית" ו"ג'יימס בונד" עם שכר ענק

"וונדר וומן 1984". גל גדות.

"וונדר וומן 1984". גל גדות.

השחקנית-דוגמנית-מפיקה הישראלית גל גדות תככב במותחן הריגול הבינלאומי "לב מאבן" (ש.ל.ר, Heart of Stone) עבור אולפני סקיידאנס (Skydance Media) בשכר ענקי של עשרות מיליוני דולרים, כך על פי דיווח של דדליין. שכר של 8 ספרות מציב אותה ברמות השכר הגבוהות של שחקניות בהוליווד, כמו גם תולה תקוות לסרטי המשך. הסרט מתואר כספין נשי לסגנון של "משימה בלתי אפשרית" (שגם היא בהפקת האולפנים) ו-"007: ג'יימס בונד".

הבמאי טום הרפר ("השמיים הם הגבול", "מלחמה ושלום", "כנופיית ברמינגהם") נמצא במגעים לביים את "לב מאבן" על פי תסריט שכתבו גרג רוקה ("משמר האלמוות") והמועמדת לאוסקר אליסון שרודר ("מאחורי המספרים", "לשבור את הקרח 2"). פרטי העלילה עצמה בינתים לא ידועים, מעבר לדימיון הז'אנרי לסדרות הסרטים המצליחות.

ענין השכר הוא משמעותי עבור הקריירה של גדות: עבור "וונדר וומן" הראשון קיבלה שכר של 300 אלף דולרים בלבד, הרבה פחות מעמיתה הגבר כריס פיין. עם זאת עבור סרט ההמשך "וונדר וומן 1984" היא כבר קיבלה פי 33 מזה: עשרה מיליון דולרים. עם "לב מאבן" היא חוצה גם את הרף הזה, שכאמור הוא מהרמות הגבוהות ביותר בענף.

גדות ובעלה ירון ורסנו יפיקו את הסרט דרך 'פיילוט ווייב' שלהם, בשיתוף דיויד אליסון, דיינה גולדברג ודון גריינג'ר מ'סקיידאנס'. בהפתעה-משהו לסרט בתקציב שכזה, האולפנים לא הציבו עובדה מוגמרת באשר להפצה ראשונה לבתי הקולנוע, והשאירו את האפשרות להפצה מראש בסטרימינג פתוחה. גדות סיימה לאחרונה להצטלם לסרט "אות אזהרה" עם דוויין ג'ונסון וריאן ריינולדס עבור נטפליקס, ויש לה בקנה כאמור את "וונדר וומן 1984" שאוטוטו עולה לאקרנים ברחבי העולם ובסטרימינג למנוי HBO Max (קרי, לא לישראלים) ואת "רצח על הנילוס" של קנת' בראנה. מלבד אלה, היא עתידה להצטלם לפרויקטים האישיים שלה "קליאופטרה" וסדרה על הדי לאמאר.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?