הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס עד מחצית 2020: "טיילר רייק: חילוץ" מוביל

"טיילר רייק: חילוץ". כריס המסוורת'.

"טיילר רייק: חילוץ". כריס המסוורת'.

נטפליקס פרסמה את עשרת הסרטים המקוריים הנצפים ביותר שלה מכל הזמנים (כלומר השנתיים האחרונות), על פי שיטת המדידה שלה אשר מסתפקת ב-2 דקות לפחות מתוך כל הסרט במהלך ארבעת השבועות הראשונים שהוא זמין לצפיה. בראש הרשימה עומד "טיילר רייק: חילוץ" עם 99 מיליון צפיות, שזה אפילו יותר ממה שהחברה עצמה ציפתה לו. אחריו המותחן "קופסת הציפורים", ולכן ברור מדוע נטפליקס עובדת על סרטי המשך לשניהם.

באופן כללי, מתוך העשיריה אפשר למצוא ארבעה סרטי פעולה (אם מונים בכך גם את "משולש הגבולות" הדרמתי יותר), שלושה מותחנים (אם מונים את "תעלומת רצח" הקומי) ושתי קומדיות (אם שוב מונים את "תעלומת רצח"). הסרט היקר ביותר שלה עד כה "האירי" (כ-200 מיליון דולרים) הסתפק במקום השישי, שזה לא רע בכלל לסרט דרמה-ביוגרפי. אין ספק שהסרט נהנה מהפרסום העצום שהשקיעה נטפליקס בסרט, ולכן מבין הסרטים המדוברים שלה סביב עונות הפרסים למיניהן, הוא היחיד שהתברג לרשימה. בכך למעשה נעדרים ממנה זוכי פרסים כגון "סיפור נישואים" ו"רומא".

פרסום הרשימה מהווה לנטפליקס סוג של מפגן כוח לכבוד יום פרסום הדו"חות הכספיים שלה לבורסה, משום שהוא מציג רק את התוצאות הטובות ביותר, ואין הצצה לצד השני של הרשימה עם הסרטים שנכשלו וסתם בזבזו לה כסף.

מבין הסרטים שבהמשך הרשימה אנו יודעים למשל מפרסומים פרטניים יותר כי סרט האנימציה המשפחתי "משפחת וילובי" הגיע ל-37.6 מיליון צפיות על פי שיטת המדידה הזו של נטפליקס, ו"קלאוס" (שהיה גם המועמד הראשון של נטפליקס לאוסקר) הוא בינתים המוביל עם 40 מיליון צפיות. סרט האנימציה למבוגרים "יד אבודה" גם הוא עם 40 מיליון. חוץ מסרט הנוער "הדייט המושלם" שכן התברג לעשיריה, סרט נוסף בקטגוריה "מצב טיסה" הגיע ל-28 מיליון צפיות. המותחן "לקראת הסוף" הגיע ל-21 מיליון צפיות, ומעליו המותחן בכיכובם של שחקנים שחורים "קריסה" (A Fall From Grace) הגיע ל-26 מיליון צפיות.

רשימת עשרת הסרטים המקוריים הנצפים ביותר בנטפליקס עד אמצע 2020:

  1. "טיילר רייק: חילוץ" 99 מיליון צפיות
  2. "קופסת הציפורים" 89 מיליון צפיות
  3. "הצדק של ספנסר" 85 מיליון צפיות
  4. "מחתרת השישה" 83 מיליון צפיות
  5. "תעלומת רצח" 73 מיליון צפיות
  6. "האירי" 64 מיליון צפיות
  7. "משולש הגבולות" 63 מיליון צפיות
  8. "מיסי מסתבכת" 59 מיליון צפיות
  9. "הפיר" 56 מיליון צפיות
  10. "הדייט המושלם" 48 מיליון צפיות
שיוכים: חדשות סרטים

[…] הציצו גם ברשימת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס עד למחצית… […]

[…] אחרי שפרסמה את עשרת הסרטים הנצפים ביותר שלה עד כה וגם את התכנים הכי נצפים ספציפית ברבעון השני של 2020, […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?