"רוק 30", פרק האיחוד – טריילר: טינה פיי למען מסיכות ברחוב

"רוק 30". ג'ק מק'ברייר, ג'יין קרקובסקי, טינה פיי, אלק בולדווין, טרייסי מורגן.

"רוק 30". ג'ק מק'ברייר, ג'יין קרקובסקי, טינה פיי, אלק בולדווין, טרייסי מורגן.

סדרת הקומדיה המהנה "רוק 30" חוזרת למסך הקטן בפרק איחוד חד-פעמי שיעלה קודם ברשת הברודקאסט האמריקאית NBC ואז יעבור לשירות הסטרימינג של הרשת, 'פיקוק'. פרק האיחוד של הסדרה הפופולרית אשר הסתיימה ב-2013 אחרי 7 עונות, נועד לקדם שני דברים: את שירות הסטרימינג 'פיקוק' כמובן, וגם את אירועי ה'אפ-פרונט' של הרשת שבהם רשתות הטלויזיה האמריקאיות מציגות למפרסמים את התוכניות החדשות שהם מעלים. בשנים רגילות ונטולות קורונה, האירועים הללו הם גדולים כמו שהאמריקאים יודעים לעשות. ועל רקע ההסגר השורה בחלקים נרחבים בארה"ב ומונע דברים שכאלה, מפתיע ומרענן לראות שאת פרק האיחוד של "רוק 30" דווקא כן צילמו באויר הפתוח ואנו רואים הצצה לסצינה שכזו כבר בתחילת הפרק.

למי שלא מכיר, "רוק 30" היא סיטקום שמתאר את מאחורי הקלעים של תוכנית בידור מהסוג של "סאטרדיי נייט לייב" שהכוכב שלה הוא לא גאון הדור (טרייסי מורגן). בראש צוות התסריטאים של התוכנית עומדת טינה פיי ובראש רשת הטלויזיה שמשדרת את התוכנית עומד אלק בולדווין.

טרם נודע אם yes (שלה הסכמי שידור עם NBC) תשדר את פרק האיחוד ובאיזו מתכונת. הפרק ישודר בארה"ב ב-16 ביולי, ויהיה זמין לצופים האמריקאים בסטרימינג של פיקוק החל מלמחרת.

צפו בטריילר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?