ביום שני האחרון החלו צילומי העונה השלישית של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל", ולצדם של הכוכבים החוזרים דובל'ה גליקמן, מיכאל אלוני, נטע ריסקין, ששון גבאי, זהר שטראוס ושירה האס, הצטרפה השחקנית ריף נאמן (העונה השלישית של "פאודה"), כך על פי דיווח בסרוגים.
העונה השלישית לסדרה שיצרו אורי אלון ויהונתן אינדורסקי חוזרת 5 שנים אחרי העונה השניה, והפעם הצילומים נערכים תוך הקפדה על הגבלות הקורונה שבהנחיות משרד הבריאות. גם את העונה הזו מפיקה חברת 'אבוט המאירי ברקאי' עבור yes, והצילומים מתרכזים בירושלים, בין היתר בשוק מחנה יהודה. אמנם בינתים העלילה נשמרת בסוד, אך בין האורחים בעונה הזו ניתן יהיה למצוא את הבדרן קובי אריאלי ("נבסו") שגם השתתף בתסריט של עונה זו ושל עונות קודמות, ואת שולי רנד ("הבלתי רשמיים").
טרם נודע על התאריך שבו העונה השלישית תעלה ב-yes. העונה הראשונה קטפה בין היתר את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר של האקדמיה הישראלית לטלויזיה, והעונה השניה הסתפקה בפרסים לשחקן ולשחקנית הראשיים. שתי אלו עלו גם לצפיה מסביב לעולם בנטפליקס, והיא נרכשה לעיבוד הוליוודי עבור אמזון, אך לא נראה כי זה התקדם.
[…] את הסדרה מפיקים דפנה פרנר ושי אינס דרך 'ארצה הפקות', עבור yes, ועוד בין הערים בהן צפוים לצלם נכללות עכו וצפת. היא צפויה לעלות לשידור בתחילת 2021. זוהי הסדרה השניה ש-yes מתחילים לצלם אחרי/במהלך משבר מחלת הקורונה, לצד צילומי העונה השלישית של "שטיסל". […]
[…] השלישית של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל" החלה להצטלם לפני שבועות אחדים, וכבר נחתה אצלנו תמונה פרסומית ראשונה מהעונה. בתמונה […]
[…] השלישית של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל" החלה להצטלם לפני מספר שבועות, ואחרי התמונה הפרסומית הראשונה – מגיעות אלינו […]
[…] הרבה פרסומים על צילומי העונה השלישית של "שטיסל" (פה, פה ופה), yes סוף סוף מעדכנת אותנו עם תקציר העלילה המלא, […]
[…] אחרי "שטיסל" ובצל הקורונה, החלו עבודות הקמת סט הצילומים לסרטו של אבי נשר "תמונת ניצחון", עם כוונה להתחיל את הצילומים עם השחקנים ב-6 בספטמבר, כך נודע מריאיון בכלכליסט עם הקולנוען הישראלי על הסט. מדובר בסט גדול המשחזר את תקופת קום המדינה, שמוקם בבאר שבע. "אני חושב שמאז 'תעלת בלאומילך' לא בנו סט כזה גדול בקולנוע הישראלי," אמר נשר, "אבל אם לא נקבל עזרה – לא נוכל לשלם את החריגות האיומות שהקורונה מכתיבה לנו." החריגות שמתיחס אליהן נשר סובבות סביב הקפסולות לאנשי הצוות, שמתחילות בכמות חדרי הלינה, עוברות דרך כמות המאפרים/ות שצריך לשכור על מנת לעמוד בדרישות הקפסולות, ומסתיימות בכמות ימי הצילום כי כל דבר לוקח יותר זמן. העזרה שהוא מבקש היא מהמדינה, שהקצתה 200 מיליון ש"ח לתמיכה בתרבות על רקע הקורונה, אך החריגו את תעשית הקולנוע. בינתים בסרט תומכת קרן רבינוביץ' בלבד. […]