"בית הנייר" תסתיים בעונה החמישית

"בית הנייר".

"בית הנייר", תמונת טיזר לעונה החמישית.

סדרת הלהיט "בית הנייר" של נטפליקס חודשה לעונה חמישית ואחרונה, שאליה יחזרו כל הצוות והשחקנים הבולטים. עונה 5 תכיל עשרה פרקים, שהם שניים יותר מאשר כמות הפרקים בעונה הרביעית אשר הפכה זמינה בשירות הסטרימינג באפריל האחרון. נטפליקס ליוותה את ההכרזה בתמונה החרוכה מעל, ובטקסט בטוויטר: "השוד עומד להיגמר" (The heist comes to an end).

אל העונה האחרונה ישובו כאמור כל הצוות והשחקנים הבולטים, ובכללם הכוכבים אורסולה קורברו (טוקיו), איטזיאר איטוניו (ליסבון), אלוורו מורטה (הפרופסור), פדרו אלונזו (ברלין), מיגל הראן (ריו), חיימה לורנטה (דנוור), אסתר אסבו (שטוקהולם), אנריקו ארסה (ארטורו), דרקו פריק (הלסינקי), הוביק קוצ'קריאן (בוגוטה), לוקה פרוס (מרסיי), בלן קווסטה (מנילה), רודריגו דה לה סרנה (פלרמוו), נווג'ה נימרי (סיירה) וחוזה מנואל פוגה (גנדיה). יצטרפו אליהם מיגל אנחל סילבסטר ("סנס 8") ופטריק קריאדו (מהסרט La Gran Familia Española שלמיטב ידיעתי לא הגיע לארץ).

היוצר אלכס פינה ישוב לתפקיד המפיק בפועל והשואו-ראנר, ומסר: "השקענו כמעט שנה במחשבה כיצד לפרק את החבורה. איך להרים את הפרופסור. איך להגיע למצבים בלתי הפיכים עבור הרבה מהדמויות. התוצאה היא העונה החמישית של 'בית הנייר'. המלחמה מגיעה לרמות הקיצוניות והאכזריות ביותר שלה, אבל זו גם תהיה העונה הכי אפית ומלהיבה שהיתה."

הפקת העונה החמישית צפויה לצאת לדרך בספרד מחרתיים, ב-3 באוגוסט.

ההכרזה של נטפליקס בטוויטר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?