הגרסה האמריקאית של "האקס המיתולוגי" בוטלה אחרי 4 פרקים בלבד ב-CBS

"האקס המיתולוגי (ש.ל.ר)".

"האקס המיתולוגי, ארה"ב". אליזבת' ריזר במרכז.

רשת הטלויזיה האמריקאית CBS ביטלה את הסדרה "רשימת האקסים" (ש.ל.ר, The Ex List) המבוססת על סדרת הדרמה-קומדיה הישראלית "האקס המיתולוגי" של סיגל אבין. הסדרה זכתה לשדר רק 4 פרקים, אך הציגה נתוני רייטינג מאכזבים: ירדה ממעל 8 מיליון צופים לפרק הבכורה אל ממוצע של 2.0 אחוזי רייטינג בלבד ו-5.5 מיליון צופים, שזה נמוך מאד במונחים האמריקאים. במשבצת השידור שלה ביום שישי יתפסו מעתה שידורים חוזרים של NCIS.

בגרסה האמריקאית מככבת אליזבת' ריזר ("המאמין") בדמותה של טלי שרון בגרסה הישראלית. הן מגלמות אישה צעירה שמגדת עתידות אומרת לה כי אם היא לא תמצא את אהבת חייה בתוך שנה – היא לא תמצא אותו מעולם – וגם שאותה אהבה גדולה כבר היתה בידיה אך היא זרקה אותו. כעת היא מכינה רשימה של כל בני הזוג בעברה ומנסה להבין מי מהם הוא הגבר הנכון.

"רשימת האקסים" האמריקאית סבלה מקשיים עוד בזמן ההפקה של העונה, משעזבה אחראית הפיתוח של הסדרה דיאן רוגיירו בעקבות חילוקי דעות יצירתיים עם הרשת (CBS ביקשו שהגרסה האמריקאית תהיה נאמנה מאד למקור הישראלי, ואילו רוגיירו סירבה בטענה שהיא אינה מתכוונת להיות משכתבת לאנגלית). זוהי אכזבה לסדרה, אשר הותירה טעם חמוץ גם בישראל עם נתוני ביקורת ורייטינג מאכזבים (בין 13-18 אחוזי רייטינג, שהותירו אותה מחוץ לעשיריה העליונה בטבלאות הרייטינג) וגם בארץ היא בוטלה בטרם עת (אחרי 11 פרקים מתוך 13 שצולמו).

סדרה בערוץ ברודקאסט כמו CBS שהוזמנה לעונה של 13 פרקים אך בוטלה לפני שהספיקה לסיים את שידורם, בדרך כלל 'שורפת' (burn off) את הפרקים הנותרים בקיץ, אז אפשר לצפות שהם יפציעו שוב בערוץ במהלך יולי-אוגוסט 2009.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?