הסדרה הישראלית "שטיסל" נרכשה לשידור בנטפליקס

"שטיסל".

"שטיסל". נטע ריסקין, מיכאל אלוני, איילת זורר, דובל'ה גליקמן. צילום: אוהד רומנו

שתי העונות של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל" של אורי אלון ויהונתן אינדורסקי, נמכרו לשידור בנטפליקס, וזאת חרף ההסכם לעיבוד הוליוודי באמזון. שתי העונות יעלו בסטרימינג של נטפליקס בכל העולם, בשפות המקור עברית-יידיש, עם כתוביות תרגום לאנגלית ולשפות נוספות.

"שטיסל" מספרת על משפחה חרדית ישראלית, בה עקיבא הצעיר (מיכאל אלוני) הוא רווק שמחפש אהבה בעודו גר בבית אביו האלמן (דובל'ה גליקמן). עוד הופיעו בסדרה הדס ירוןנטע ריסקיןששון גבאיליא קניגזהר שטראוסשירה האסאירית אלטר-אבניאורלי זילברשץניצה שאול וחנה לסלאו.

את הסדרה הפיקה חברת 'אבוט המאירי ברקאי' עבור yes, ובעסקת המכירה לנטפליקס טיפלו זרוע ההפצה הבינלאומית 'יס סטודיוס' (yes Studios) וחברת 'דורי מדיה'. שתי העונות יעלו יחד בנטפליקס ב-15 בדצמבר.

העונה הראשונה קטפה בין היתר את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר של האקדמיה הישראלית לטלויזיה, והעונה השניה הסתפקה בפרסים לשחקן ולשחקנית הראשיים. "שטיסל" היא הסדרה השלישית שנטפליקס רוכשת לשידור בשפת המקור מבית yes, אחרי "פאודה" ו"החממה" בעקבותיה. נטפליקס רכשה לשידור גם את "בני ערובה" (ערוץ 10), "המדרשה" (רשת) ו"בשבילה גיבורים עפים" (קשת).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?