החלו צילומי "מלכת היופי של ירושלים", ויש תמונות ראשונות

"מלכת היופי של ירושלים". הילה סעדה, סוול אריאל אור, מיכאל אלוני.

"מלכת היופי של ירושלים". הילה סעדה, סוול אריאל אור, מיכאל אלוני. צילום מתוך אינסטגרם.

צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ("כבודו") ואסתר נמדר-תמם ("פמת"א") החלו לפני יומיים (ג') במבשרת ציון ובירושלים. את התסריט כתב משיח על פי רב המכר מ-2013 מאת שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים (150 אלף מתוכם בתוך קצת יותר משנה בלבד). על הבימוי הופקד עודד דוידוף ("תיק נעדר", "אבא משתדל").

העלילה של "מלכת היופי של ירושלים" מספרת על שלושה דורות של משפחת ארמוזה היהודית-ספרדית בירושלים, שמתמודדים עם קללה שגזרה על בנות המשפחה (לונה, רחליקה ובקי) להתחתן עם גברים שלא אוהבים אותן. הדור הראשון הוא מזמן השלטון העותמני, השני משלטון המנדט הבריטי והשלישי מתחיל במקום המדינה ומגיע עד שנות ה-1970 בישראל. בתפקיד הנשי הראשי בסדרה מככבת סוול אריאל אור (תפקיד ביכורים) ולצידה מיכאל אלוניהילה סעדה, ישראל אוגלבו, איציק כהןיובל שרףמוריס כהןעירית קפלןתמיר גינזבורגעומר דרורתום חגימיקי קםדב נבוןמלי לוי ודן מור.

את הסדרה מפיקים דפנה פרנר ושי אינס דרך 'ארצה הפקות', עבור yes, ועוד בין הערים בהן צפוים לצלם נכללות עכו וצפת. היא צפויה לעלות לשידור בתחילת 2021. זוהי הסדרה השניה ש-yes מתחילים לצלם אחרי/במהלך משבר מחלת הקורונה, לצד צילומי העונה השלישית של "שטיסל".

תמונה מאחורי הקלעים של סוול אריאל אור והגב של ישראל אוגלבו:

"מלכת היופי של ירושלים". סוול אריאל אור.

"מלכת היופי של ירושלים". סוול אריאל אור. צילום מתוך אינסטגרם.

[…] דוידוף ("תיק נעדר", "אבא משתדל"). הצילומים החלו ב-11 באוגוסט, ונמשכו בפועל 79 ימי צילומים כשבאמצע היה הסגר השני מפאת […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?