דו"ח: למעלה ממחצית משקי הבית בארה"ב מנוים על מספר שירותי סטרימינג

שירותי הסטרימינג נטפליקס, אמזון, דיסני פלוס, אפל טי-וי פלוס.

שירותי הסטרימינג נטפליקס, אמזון, דיסני פלוס, אפל טי-וי פלוס.

כמות שירותי הסטרימינג עלתה, ונראה שהתוצאה מכך היא התחברות למספר שירותים: 55% ממשקי הבית בארה"ב מחזיקים במנוי לשני שירותים לפחות מבין 'נטפליקס', 'אמזון פריים' ו'הולו', כך על פי מדגם שבוצע על 1,990 בתי אב בידי קבוצת המחקר 'ליכטמן' (Leichtman Research Group). זו עליה משמעותית מ-43 האחוזים שנדגמו ב-2018. עוד נמצא כי 49% ממשקי הבית בארה"ב כבר התחברו לשלושה או יותר שירותי סטרימינג, כולל הפעם גם את השירותים החדשים יותר כגון 'דיסני פלוס', 'אפל טי וי פלוס', HBO Max, 'קוויבי', 'פיקוק' ו- BET+ של היוצר טיילר פרי בשיתוף תאגיד ויאקום-סי-בי-אס (ViacomCBS).

עוד מענין ללמוד מהמדגם, כי 82% ממשקי הבית בארה"ב מחזיקים בשירות סטרימינג אחד לפחות. 55% מהבגירים בגילי 18-45 צופים מדי יום בשירות סטרימינג, שזה פי 2 מאחוזי הצפיה המקבילים בקרב האוכלוסיה של גילאי 45 ומעלה (27 אחוזים). 44% מהמבוגרים צופים בסטרימינג דרך הטלפון הסלולרי שלהם מדי יום, עליה מ-35% במדגם של 2018.

אלו חדשות מעולות לשירותי הסטרימינג, שמראים הן אימוץ נרחב בציבור האמריקאי אשר הולם את העליה בכמות השירותים, והן הסתגלות של השוק למצב של ריבוי שירותים במקום שירות אחד יקר וקניבליזציה בין השירותים כדי להפוך לאותו אחד שהצרכן בוחר בו. אלא שקשה לתהות עד כמה הנתונים קשורים לתקופה הקצרה שבה מרבית השירותים נמצאים בשוק, מה שמקל על ההתחברות אליהם במסגרת מבצעים כמו שלושה חודשים חינם, שיתופי פעולה מבוססי צרכנות כללית (קנה מוצר אפל וקבל את 'אפל טי וי פלוס' בחינם לתקופה של שנה) וכדומה. המגמה מעניינת אבל אנחנו כנראה עוד לא קרובים מאד להספיד את שירותי הכבלים וה-PayTV.

סיכום המדגם המלא של ליכטמן

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?