"לא זמן למות" – טריילר מתורגם 2: ג'יימס בונד מנסה להציל את העולם מרמי מאלק

"לא זמן למות". אנה דה ארמאס, דניאל קרייג.

"לא זמן למות". אנה דה ארמאס, דניאל קרייג.

תשעה חודשים חלפו מאז סרט הג'יימס בונד ה-25 "לא זמן למות" בכיכובו של דניאל קרייג, הציג את הקדימון-טריילר הראשון, ועכשיו סוף סוף מגיע השני (בליווי פוסטר חדש, ראו בסוף) – שמשוויץ בכמה סצינות אקשן מעניינות (עדכון: קיבלנו גרסה מתורגמת, ראו מתחת). הסרט היה אמור בכלל לעלות לאקרנים כבר באפריל, אבל מחלת הקורונה דחתה אותו לחג ההודיה האמריקאי (בעוד רוב הסרטים עתירי התקציב נזרקו לקיץ הבא – דחיה של שנה!).

הבמאי קארי ג'וג'י פוקונאגה ביים את "לא זמן למות" במקומו של דני בויל (שפרש בעקבות חילוקי דעות יצירתיים), והוא גם כתב את התסריט ביחד עם זוכת האמי פיבי וואלר-ברידג', ועם ניל פורביס הותיק בסדרה. העלילה פוגשת את ג'יימס בונד (דניאל קרייג, שחזר על הטענה כי זהו סרטו האחרון בדמות) כשהוא כבר איננו בשירות פעיל, אך לבקשת חברו מה-CIA פליקס לייטר, הוא יוצא למשימת הצלת מדען חטוף. המשימה מסתבכת מעל למצופה ומובילה את בונד להתחקות אחר נבל מסתורי החמוש בטכנולוגיה חדשה ומסוכנת (רמי מאלק עם פנים מעוותות). עוד בצוות השחקנים גם אנה דה ארמאסליה סיידוכריסטוף וולץלשאנה לינץ'רייף פיינסג'פרי רייטנעמי האריסרורי קיניר ובן ווישו.

הסרט יעלה לאקרנים בארה"ב ב-20 בנובמבר השנה, ועוד אין התחייבות רשמית מצד המפיצים בישראל אבל סביר שאצלנו הוא יעלה יום לפני כן.

צפו בטריילר המתורגם:

הפוסטר החדש:

"לא זמן למות".

"לא זמן למות".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?