"בוראט 2" נרכש בידי אמזון, וישודר בישראל

"בוראט - רוצה לומד תרבות אמריקה בשביל נהדרת קזחסטן". סשה ברון כהן.

"בוראט – רוצה לומד תרבות אמריקה בשביל נהדרת קזחסטן". סשה ברון כהן.

שבועות אחדים אחרי שסיפרתי לכם כי "בוראט 2" צולם בחשאי והוקרן בפני בכירי התעשיה, מגיעות כעת החדשות כי הסרט נרכש להפצה כלל עולמית בשירות 'אמזון פריים וידאו', ויהיה זמין לצפיה גם בישראל. הסרט הסאטירי בכיכובה של דמות שדרן הטלויזיה הקזאחי בוראט, בגילומו של השחקן סשה ברון כהן, עוסק בפוליטיקה ובעלייתם של קיצונים בארה"ב. שמו המלא נחשף לאור החדשות, ובתרגום חופשי הוא: "בוראט: קוף פורנוגרפי לסגן הבכורה [דומה לצמד 'סגן הנשיא', א.ש.] מיכאל פנס [מייק פנס, הסגן של טראמפ, א.ש.] כדי להועיל למולדת קזחסטן שדשדשה לאחרונה" (ש.ל.ר, Borat: Gift of Pornographic Monkey to Vice Premiere Mikhael Pence to Make Benefit Recently Diminished Nation of Kazakhstan).

הסרט עתיד לעלות בשירות הסטרימינג של אמזון בישראל ובשאר 240 המדינות שבהן הוא פועל בשלהי חודש אוקטובר, ככל הנראה ב-23 באוקטובר ספציפית. זה בדיוק בזמן כדי להכות גלים ולהשפיע על הצבעות הבוחרים בארה"ב בבחירות הארציות שיתקיימו ב-3 בנובמבר. הבחירה של אמזון לרכוש את הסרט להפצה באה על רקע יריבות בת מספר שנים בין המיליארדר דונלד טראמפ לבין המיליארדר ג'ף בזוס, הבעלים של אמזון. בזוס הוא גם הבעלים של העיתון המוערך 'הוושינגטון פוסט' (The Washington Post), שהחליף מהלומות מול טראמפ עוד מתקופת הבחירות של 2016 שבהן טראמפ זכה לבסוף. אחרי הבחירה בו לנשיאות, טראמפ התבטא בפומבי ספציפית כנגד אמזון וטען שהחברה הרביעית בשוויה בעולם (אחרי חברת הנפט של סעודיה, מיקרוסופט ואפל) לא משלמת מספיק מיסים.

לכבוד ההכרזה על הרכישה מאמזון ולכבוד ה'דיבייט' הטלויזיוני שהתקיים הלילה בארה"ב בין המועמדים המובילים לנשיאות, "בוראט 2" הוציא סרטון טיזר בלי בוראט אבל עם שלל תשבוחות ציניות לטראמפ:

וכמה מהרגעים הבולטים במאבקים בין טראמפ לבין ג'ף בזוס והחברות שבבעלותו, אמזון והוושינגטון פוסט:

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?