"מלך האריות 2" באנימציה-חיה יוצא לדרך עם הבמאי זוכה האוסקר של "אור ירח"

"מלך האריות".

"מלך האריות".

אולפני דיסני בחרו בבמאי זוכה האוסקר בארי ג'נקינס מ"אור ירח" לביים את סרט ההמשך "מלך האריות 2", מיד כאשר התסריטאי ג'ף נתנזון סיים את הטיוטה הראשונה של התסריט. גם סרט ההמשך יהנה מאנימצית מחשב הנראית חיה כמו קודמו "מלך האריות" של ג'ון פאבריו, אשר נחל הצלחה קופתית מסחררת אשתקד. הכנסות הענק מסבירות את החשיבות של הפרויקט בעיני דיסני: הסרט הקודם גרף 1.657 מיליארד דולרים מסביב לעולם (שזה מקום שביעי בהיסטוריה), ו-543.6 מתוכם הגיעו מצפון אמריקה (שזו ההכנסה ה-12 בגובהה בהיסטוריה שם, והשניה בגובהה לשנת 2019, כשהמקום הראשון הוא של "הנוקמים: סוף המשחק").

העלילה של "מלך האריות" (2019) הלכה בעקבותיו (שלא לומר חיקתה מילה במילה) של "מלך האריות" (1994) המונפש ביד, אבל נראה שעלילת סרט ההמשך לא תעקוב אחרי "מלך האריות 2: מלכות סימבה" (1998), אלא על פי מקורות של דדליין, תספר סיפור חדש על סימבה תוך כדי פלאשבקים לעברו של אביו, מופסה. סטייל "הסנדק 2".

ג'נקינס כבר מעורב במספר פרויקטים בהתהוות, אחד מהם גם כן תחת אולפני דיסני (וספציפית אולפני סרצ'לייט לקולנוע 'קטן' או בערך-עצמאי). אין ל"מלך האריות 2" תאריך יעד בינתים, בטח לא על רקע הקשיים ממחלת הקורונה, ובה בעת שברורה החשיבות העסקית הגבוהה לסרט ההמשך הזה, אנו גם זוכרים שלקח לדיסני 6 שנים להתקין סרט המשך ל"לשבור את הקרח", והיתה לו חשיבות עסקית בזמנו לא פחות מאשר ל"מלך האריות" כעת.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?